Luktesans...

Krepsen1983

Forelsket i forumet
Æ blir steine hakke tuillått! For å si det på godt nordnorsk:dance008 hundene, bilen, kjøleskapet, badet...you name it - alt lukter så bort i natta:help
Sitter i sofaen og hunden ligger fire meter unna...vurderer å gi han et bad!
Nesten som man har fått superpowers:laughing005 men kan bli slitsomt i lengden å skulle kjenne ALT av lukter tyve ganger sterkere enn før

Hehe, jeg har det på samme måte! :p
Føler alt lukter ubehagelig og ekkelt.

Jeg fikk ekstremt god luktesans med førstemann og den har ikke blitt borte siden da. Det er egentlig en stor ulempe, synes f.eks. badet vårt lukter offentlig herretoalett når sønnen søler én liten dråpe urin. :P Så langt i dette svangerskapet har luktesansen i hvert fall ikke blitt enda bedre, det tror jeg ikke går an. :D

Jeg hadde syyyk luktesans i 3 uker med første, var helt forferdelig!! Håper ikke det kommer denne gangen også :spitoutdummy:

Samme her! Når mannen åpner en pakke fårepølse i naborommet.... Ubeskrivelig lukt. :eek:

Jeg føler meg som en sporhund. Kjenner alle lukter. Føler at det burde stå gravid over hodet mitt hver gang jeg kommenterer lukt på jobben. Blir helt intens.

Haha. Mannen er offshore men merker det samme med ånde på ungene.

Jeg reagerer på lukter til vanlig, så nå er det ekstremt ille! Kan ikke ta søpla, kan ikke kysse om morgenen før vi har pusset tenner, kan ikke gå på do rett etter noen har gjort nr.2, må holdr for nesa enkelte steder i byen, kan nesten ikke åpne kjøleskapet :depressed:

Tungt på jobb når jeg sitter i nærheten av kjøkkenet med kjøleskap og søppelbøtte :p

Haha! Blir "steine hakke tuillått" her også. Vi bor på gård, og kjæresten lukter altså så pyton når han kommer inn om kveldene:hungover: For sikkerhets skyld så er det tid for møkkjøring for tida, og det lukter altså så j:android::blackalien:lig! Heldigvis kjører kjæresten kun ut møkk rett før det begynner å regne(lukter mindre etter regn) og det hjelper en del, MEN vi har naboer som ikke gjør det:thefinger
Holder også på å gå i bakken når jeg åpner døra til ostekjøla på butikken, fytti katta.. Aldri kjent at det lukter så mye ost der.

Jeg sliter med å sove om natta fordi alt lukter så sterkt får helt noia

Kjøleskapet er et mareritt ja .. nå har jeg kasta opp så mye at jeg ikke puster med nesen på badet uansett når tid jeg er der.. middagslukt er også slitsomt :bored:

Haha samme her. Helt ekstremt. Hele forrige svangerskap klaget jeg på samboeren sin onde:p Nå hiver jeg ut bleiene til lillegutt konstant siden d lukter sånn.

Æ blir steine hakke tuillått! For å si det på godt nordnorsk:dance008 hundene, bilen, kjøleskapet, badet...you name it - alt lukter så bort i natta:help
Sitter i sofaen og hunden ligger fire meter unna...vurderer å gi han et bad!
Nesten som man har fått superpowers:laughing005 men kan bli slitsomt i lengden å skulle kjenne ALT av lukter tyve ganger sterkere enn før
Slik er det med meg og... Klarer ikke spise boller for jeg kjenner lukten av Gjær, gangen lukter intens stram tåfis (bare jeg kjenner det), har nok fått kluten allergi og var på treningssenter i sted.. For å si det slik :depressed:

Her er å steike kjøttdeig det værste. Vært sånn begge de to forje svangerskapene også.

Jeg begynner å lure på om jeg innbiller meg lukter, for jeg lukter så mye random greier :knegg: helt ut av det blå kan jeg lukte f.eks kanelboller, selv om jeg sitter hjemme alene og ikke har bakt :knegg: Litt spesielt! :laughing002

Jeg gruer meg til å ta bussen til jobb nå om litt, fordi det er så mange på den bussen som har veldig sterk kroppslukt. Den merkes godt om man er gravid eller ikke, litt redd for om jeg kommer til å brekke meg på bussen! :hungover: :wideyed:

Kjøleskapet lukter pyton bare jeg ser på det :yuck: Og ånden til mannen min er til å dø av :taunt005

Back
Topp