Sprudlende_sokker
Forelsket i forumet
Er det flere som har fått ekstremt god luktesans kastet i fleisen?
Med kvalmen kom jammen den og
Med kvalmen kom jammen den og

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

den luktesansen er jo bare helt sinnsyk.Sånn er det for meg og! Bensin og eksos lukter jo bare helt fantastisk.Jaa, det er helt forferdelig! Jeg hadde endelig råd til å kjøpe meg en dyr sjampo som har såå god lukt som jeg har pleid å elske, men selv den har for sterk luktOg alle lukter er generelt mye mer intense. Jeg hadde en ganske irriterende lukte-crawing i sist svangerskap (kjeller, vaskepulver, bensin), og jeg merker at jeg kjenner en dragning mot kjelleren denne gangen også
Men jeg må prøve å holde meg unna, for jeg blir seriøst så avhengig at det blir slitsomt
![]()
Det er såpass jaJeg måtte rømme huset i helgen når mannen og barna spiste kyllingvinger. Kunne ikke komme tilbake før mannen lovte at han hadde luftet godt. Herregud for en forferdelig lukt![]()
Heldigvis så er guttungen veldig glad i gulost og dét priser jeg meg lykkelig over nåMhmHadde det med førstemann også, heeeelt ekstremt. Satt ikke pris på at ungene i barnehagen spiste kaviar på brødskiva i dag for å si det sånn.... ikke rekeost heller for den saks skyld
![]()

Heldigvis så er guttungen veldig glad i gulost og dét priser jeg meg lykkelig over nå![]()
Men på jobb i dag måtte jeg puste kun med munnen hver gang en av ungene ba om hjelp til å smøre ut kaviar eller rekeost... ante ikke at rekeost luktet såååå grusomt 
Haha
Min sønn liker kun brunost for tiden, heldigvis!Men på jobb i dag måtte jeg puste kun med munnen hver gang en av ungene ba om hjelp til å smøre ut kaviar eller rekeost... ante ikke at rekeost luktet såååå grusomt
![]()
Å herregud, nå fikk jeg lyst på kyllingvingerJeg måtte rømme huset i helgen når mannen og barna spiste kyllingvinger. Kunne ikke komme tilbake før mannen lovte at han hadde luftet godt. Herregud for en forferdelig lukt![]()

Haha det hadde ikke vært det dummeste bare jeg slipper å lage og rydde bort restene etterpåÅ herregud, nå fikk jeg lyst på kyllingvinger![]()
Å herregud, nå fikk jeg lyst på kyllingvinger![]()