Klaramari
Glad i forumet
Jeg holder på å bli gal!
Mannen min lukter vondt uansett hva den stakkar mannen gjør eller har på seg, men vært av alt det kjenner ut som noen har helt 10 L tennvæske på en grill som står å brenner kjøtt til kjøl rett under nesa mi store deler av dagen
I tilegg så kan jeg fortsatt ikke åpne kjøleskapet uten å sprekke meg kraftig!
Flere som sliter med ekstrem følsom nese og lukter alt mulig rart??
Mannen min lukter vondt uansett hva den stakkar mannen gjør eller har på seg, men vært av alt det kjenner ut som noen har helt 10 L tennvæske på en grill som står å brenner kjøtt til kjøl rett under nesa mi store deler av dagen

I tilegg så kan jeg fortsatt ikke åpne kjøleskapet uten å sprekke meg kraftig! Flere som sliter med ekstrem følsom nese og lukter alt mulig rart??

jeg tåler heller ikke gammel middagslukt, hunden vår når den har vært ute-lukt og så driver de å sprer møkker på jordene rundt huset her så stinker møkk hele tiden
i tillegg er mannen bonde og uansett hvor mye han dusjer og vasker hendene, lukter det fjøs/møkk blandet med såpelukt så det blir sånn spyaktig lukt
og ånden...huff jeg synes direkte synd i han som må høre meg klage hele tiden på alle disse luktene