Luktesans!

Klaramari

Glad i forumet
Jeg holder på å bli gal!
Mannen min lukter vondt uansett hva den stakkar mannen gjør eller har på seg, men vært av alt det kjenner ut som noen har helt 10 L tennvæske på en grill som står å brenner kjøtt til kjøl rett under nesa mi store deler av dagen :grumpy::arghh: I tilegg så kan jeg fortsatt ikke åpne kjøleskapet uten å sprekke meg kraftig!
Flere som sliter med ekstrem følsom nese og lukter alt mulig rart?? :confused:

Jaaaaa! Mannen her og ser ut til å være dyppet i noe som lukter helt forferdelig! Ganske frustrerende :-P

Jaa! Det er så grusomt!! Reagerte ikke på lukter forrige gang, men denne gangen spyr jeg faktisk av noen lukter :/
Vi får satse på at det går seg til etterhvert!

Forferdelig slitsomt, holde pusen hver gang jeg skal lukke opp kjøleskapet, og når mannen kommer hjem fra jobb, er det krise for meg! Lukter så vondt!! Uff, stakkars de mannfolka å:p

Forferdelig slitsomt, holde pusen hver gang jeg skal lukke opp kjøleskapet, og når mannen kommer hjem fra jobb, er det krise for meg! Lukter så vondt!! Uff, stakkars de mannfolka å:p
Litt godt å vite jeg ikke er den eneste :p
Som jeg sier til mannen min, uansett hva du sier eller gjør det er alltid feil for tiden, ikke ta det personlig xD Nei kan ikke være lett for dem!

Jeg holder på å bli gal!
Mannen min lukter vondt uansett hva den stakkar mannen gjør eller har på seg, men vært av alt det kjenner ut som noen har helt 10 L tennvæske på en grill som står å brenner kjøtt til kjøl rett under nesa mi store deler av dagen :grumpy::arghh: I tilegg så kan jeg fortsatt ikke åpne kjøleskapet uten å sprekke meg kraftig!
Flere som sliter med ekstrem følsom nese og lukter alt mulig rart?? :confused:
Ja :(

Uff, har vært sånn for meg og, og delvis fortsatt, men heldigvis blitt litt bedre :)

Litt samme her... Vi har en ikke alt for stor 3-roms, og blir GAL dersom dørene mellom stuen og vårt soverom er åpent - da lukter det nemlig matlukter/middagslukter på soverommet og jeg får ikke sove :p Har konstant opp vinduet på stua men synes fortsatt det lukter gammel mat... Aldri reagert på det før.

Jeg blir megadårlig av nesten alle lukter :( Hunden stinker, mat stinker, kjøleskapet åpner jeg ikke hvis jeg ikke MÅ, soverommet stinker, ånden til mannen stinker :arghh:

Ah samme her! Brekker meg og kaster opp av så mye! Salami er helt jævlig! :p stekt/varm mat er helt grusomt, samboern lukter noe veldig rart som jeg ikke klarer lukten av! :p uffameg...

Hehe ja det ER slitsomt med denne luktesansen :shifty: jeg tåler heller ikke gammel middagslukt, hunden vår når den har vært ute-lukt og så driver de å sprer møkker på jordene rundt huset her så stinker møkk hele tiden:bored: i tillegg er mannen bonde og uansett hvor mye han dusjer og vasker hendene, lukter det fjøs/møkk blandet med såpelukt så det blir sånn spyaktig lukt:yuck: og ånden...huff jeg synes direkte synd i han som må høre meg klage hele tiden på alle disse luktene:p

Litt off topic kanskje, men kunne ikke dy meg, er så forkjøla og tett nå at luktesans (og smakssans) er helt borte! :P Luktesansen har vært sterkere hos meg i det siste, men nå er den totalt borte.. Foretrekker sannelig det førstnevnte... :P heheh.. :)

Back
Topp