Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha ha ha! Unnskyld at jeg ler altså, men jeans liksom?Jeg KLARER IKKE lukten av dongeribukse lenger!!!
Hahaha, JA! det er skikkelig dumt, de er jo overalt!!Ha ha ha ha! Unnskyld at jeg ler altså, men jeans liksom?![]()
Huffameg... håper det bedrer seg daHahaha, JA! det er skikkelig dumt, de er jo overalt!!kjøpte meg ny jeans dagen før positiv test, og klarer ikke bruke den..! Og nå har det blitt sånn forferdelig lukt av alle dongribukser!! Har noen kollegaer på seg jeans sliter jeg... er det som å snakke til noen med grusom hvitløksånde....
Sist jeg gikk gravid var lukten av kattemat himmelsk. Hadde SÅÅÅ lyst påHaha, lukten av dongeribukse var ny
Kjenner lukter ganske sterkt og spesielt kattematSå vidt jeg orker å mate den stakkars katten.
Sist jeg gikk gravid var lukten av kattemat himmelsk. Hadde SÅÅÅ lyst på![]()
Ja, så deilig med litt skum i munn og blomstrende åndeSå deilig da, regner med du knasket i vei foran tvUnder mitt første svangerskap måtte jeg virkelig holde meg selv igjen fra å spise vaskepulver
![]()