Lukter

anines

Elsker forumet
Er det noen lukter dere ikke klarer? Jeg har ikke vært kvalm eller noe til nå, men nå sitter jeg altså på bussen hjem og har sittet her i snart 40 min. Merker det er så mye ulike lukter som skiftes ut hver gang nye folk kommer og går, og føler jeg snart må spy! Blææh...

Den luktesansen er ekstrem ja..
Var den som ga meg mistanken først her nå.
Tåler bæsjebleiene til første ganske dårlig for tida :P

Den er på plass :( sliter på jobb, både barn, foreldre og bygg lukter dårlig :( kjente det nå i uken..

Sliter med bæsjebleier på jobb :(

Og var på fotballcup i dag - innmari mange som har grelle parfymer :p

En dag på jobb så gikk jeg inn i heisen å der kom det 2 ut der den ene spiste pølse! Lukta hang så i heisen at jeg nesten hadde lyst til å spy på veien ned :p

Merker at jeg har økt luktesans ja! Noen folk lukter så ille at jeg blir kvalm!

Kjenner det litt vel godt til tider.. Spesielt mat feks.. Kaffe, pølse, snusen til sambo.. Blergh
Gruer meg litt til jobb videre fremover.. Jobber i hjemmesykepleien og er borti det aller meste, mye ustelte folk og avføring osv

Var på fest i dag, der luktet det alt fra svette til røyk og alkohol. Æsj altså. .

Ha ha ha ha! Unnskyld at jeg ler altså, men jeans liksom? :p
Hahaha, JA! det er skikkelig dumt, de er jo overalt!! :p kjøpte meg ny jeans dagen før positiv test, og klarer ikke bruke den..! Og nå har det blitt sånn forferdelig lukt av alle dongribukser!! Har noen kollegaer på seg jeans sliter jeg... er det som å snakke til noen med grusom hvitløksånde....

Hahaha, JA! det er skikkelig dumt, de er jo overalt!! :p kjøpte meg ny jeans dagen før positiv test, og klarer ikke bruke den..! Og nå har det blitt sånn forferdelig lukt av alle dongribukser!! Har noen kollegaer på seg jeans sliter jeg... er det som å snakke til noen med grusom hvitløksånde....
Huffameg... håper det bedrer seg da :)

Haha, lukten av dongeribukse var ny :-)

Kjenner lukter ganske sterkt og spesielt kattemat :eek: Så vidt jeg orker å mate den stakkars katten.

Snusboksen til samboern gjør meg kvalm!

Så deilig da, regner med du knasket i vei foran tv :-P Under mitt første svangerskap måtte jeg virkelig holde meg selv igjen fra å spise vaskepulver :-)
Ja, så deilig med litt skum i munn og blomstrende ånde :p

Nei, det var våtforet som luktet godt. Hadde så lyst til å varme opp og hive innpå. Måtte lese bakpå hver gang for å la være, kunne heller ikke helt skjønne at ingen andre syns det luktet godt :p

Ikke ennå, men tipper det melder seg. Vi spiser mye fisk, det TAKLA jeg ikke sist, hverken lukt eller smak. Denne gangen blir det litt verre, siden fisk er en av få ting storebror-to-be spiser masse av til middag...

Jeg håper kvalmen holder seg unna denne gangen...

Back
Topp