Lukter!

Newbee

Gift med forumet
Junibarna 2015
Mailykke 2018
Flere enn meg som plages av oversensitiv nese for tiden? Kundene på jobben lukter svette, uvaskede klær, parfyme...går inn på matbutikker så oser det surt gammelt øl av panteautomaten...kommer inn i fellesgangen her hjemme så lukter det middag...og alle disse luktene får meg til å brekke meg :confused:
 
Det er så slitsomt! Føler med deg :) ikke merket noe enda heldigvis :)
 
Jeg brekker meg nesten hver gang samboern tar seg en snus! o_O Syns plutselig at det lukter helt forferdelig xsmile8
 
Har og ekstrem luktesans for tiden. Jobber som frisør og første dagen jeg merket det var med svettelukt på min første kunde.. Det var helt forferdelig og jeg måtte jo klippe han ferdig. Sliter og med å gå inn på pauserommet til tider, når ansatte har med middagsrester som de varmer opp... Og det som er verst er jo det du sier, at luktesansen gjør kvalmen 10 ganger verre.
 
Flere enn meg som plages av oversensitiv nese for tiden? Kundene på jobben lukter svette, uvaskede klær, parfyme...går inn på matbutikker så oser det surt gammelt øl av panteautomaten...kommer inn i fellesgangen her hjemme så lukter det middag...og alle disse luktene får meg til å brekke meg :confused:
Har ikke merka noe til bedre lyktestolpe jeg.....
 
Har og ekstrem luktesans for tiden. Jobber som frisør og første dagen jeg merket det var med svettelukt på min første kunde.. Det var helt forferdelig og jeg måtte jo klippe han ferdig. Sliter og med å gå inn på pauserommet til tider, når ansatte har med middagsrester som de varmer opp... Og det som er verst er jo det du sier, at luktesansen gjør kvalmen 10 ganger verre.
Jeg jobber på kafe, så slipper heldigvis å ha kundene nært innpå meg så lenge, kan ikke forestille meg hvor ille det må være å måtte bruke en halvtimes tid tett innpå de som frisør :schocked028
Men føler meg ikke særlig høy i hatten når jeg står og holder pusten og svelger og svelger, mens jeg samtidig skal være hyggelig og yte service med et smil! Håper det går over etterhvert, og at kvalmen ikke blir værre enn den allerede er, er jo ennå tidlig...
 
Har ikke merka noe til bedre lyktestolpe jeg.....
Hahaha, bedre lyktestolpe!!! You crack me up, en god latter forlenger livet, jeg fikk nettopp ett minutt ekstra :p
 
Back
Topp