Okey, men da dømmer jeg nok da, når jeg ikke klarer å sette meg inn i situasjon og forståJeg er ganske psykisk sterk , har opplevd mye vondt og havnet utpå
Selv om dere ikke forstår så synes jeg dere dømmer i grunn jeg da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okey, men da dømmer jeg nok da, når jeg ikke klarer å sette meg inn i situasjon og forståJeg er ganske psykisk sterk , har opplevd mye vondt og havnet utpå
Jeg vet at du er detFor min del er det så surrealistisk å rote seg opp i en slik situasjon, og jeg klarer ikke forstå. Nettopp fordi mitt hode ikke har blitt snudd på et slikt vis
Ørten andre ting jeg ikke klarer å forstå fordi jeg selv ikke er der, eller vært gjennom lignende. Det er bare slik jeg er, jeg er en empatisk person, men klarer ikke forstå fullstendig en slik situasjon![]()
Okey, men da dømmer jeg nok da, når jeg ikke klarer å sette meg inn i situasjon og forståmen det er ikke det jeg mener å gjøre altså.
Vet ikke, men uansett hva folk tenker her, så er det virkelig ikke meningen å dømme hvis det blir oppfattet som detSiden når ble undring dømming?![]()

De driver ikke med direkte løgn. Klipp og lim er det jo. Men løgn er det nok ikke.Men hvis tv3 farer med direkte løgn, kan de vel saksøkeaviser osv kan jo saksøkes for injurie, da burde vel programmer også kunne det
![]()
Vet ikke, men uansett hva folk tenker her, så er det virkelig ikke meningen å dømme hvis det blir oppfattet som det
Jeg syns bare det er surrealistisk å havne i en slik situasjon, kan ikke tenke meg det i det hele tatt. Gjentar meg selv litt nå, men klarer ikke forklare det ordentlig![]()
Det er det jeg også tenkerDe driver ikke med direkte løgn. Klipp og lim er det jo. Men løgn er det nok ikke.
Syntes i grunnen det er du som dømmer de her nå. De har ikke skrevet ett eneste negativt ord om de. Kun at de ikke klarer å forstå, og at de selv ikke tror de hadde kunnet havnet i samme situasjon.Jeg er ganske psykisk sterk , har opplevd mye vondt og havnet utpå
Da fikk jeg frem hva jeg menteVet akkurat hva du mener. Er mye jeg ikke skjønner også![]()
Du gjør ikke det. Folk må tåle at andre stiller spørsmål uten å kalle det for dømming.Okey, men da dømmer jeg nok da, når jeg ikke klarer å sette meg inn i situasjon og forståmen det er ikke det jeg mener å gjøre altså.
Javel , jeg synes de dømmerSyntes i grunnen det er du som dømmer de her nå. De har ikke skrevet ett eneste negativt ord om de. Kun at de ikke klarer å forstå, og at de selv ikke tror de hadde kunnet havnet i samme situasjon.
Det lurer jeg også påSiden når ble undring dømming?![]()
Du dømmer at vi dømmerJavel , jeg synes de dømmer
Hva dømmer jrg da?

Når deltakere gør ut å sier de ikke kjennelser igjen sp må det være noe løgn hvertfallDe driver ikke med direkte løgn. Klipp og lim er det jo. Men løgn er det nok ikke.
Eh hva?Du dømmer at vi dømmer![]()
At man ikke skjønner er en ting , men det betyr kkke st man ikke kan havne der likevelVet akkurat hva du mener. Er mye jeg ikke skjønner også![]()
Hvor dømmer de og hva dømmer de de for? Du sier jo at de dømmer de, uten at de har dømt noen, er ikke det å dømme noen? Du legger på de meninger/dømming som de ikke har da vel?Javel , jeg synes de dømmer
Hva dømmer jrg da?
De driver ikke med direkte løgn. Klipp og lim er det jo. Men løgn er det nok ikke.
Eh hva?
Dette gjelder sikkert ikke alle, men jeg hadde også tatt uttalelser fra deltakere med en liten klype salt. Det er ikke til å nekte for at produsentene til tider fremstiller dem litt...tankeløse osv. Hvem vet hva som stemmer?Når deltakere gør ut å sier de ikke kjennelser igjen sp må det være noe løgn hvertfall