Luksusfellen

Jeg er ganske psykisk sterk , har opplevd mye vondt og havnet utpå
Selv om dere ikke forstår så synes jeg dere dømmer i grunn jeg da
Okey, men da dømmer jeg nok da, når jeg ikke klarer å sette meg inn i situasjon og forstå :) men det er ikke det jeg mener å gjøre altså.

For min del er det så surrealistisk å rote seg opp i en slik situasjon, og jeg klarer ikke forstå. Nettopp fordi mitt hode ikke har blitt snudd på et slikt vis :nailbiting:
Ørten andre ting jeg ikke klarer å forstå fordi jeg selv ikke er der, eller vært gjennom lignende. Det er bare slik jeg er, jeg er en empatisk person, men klarer ikke forstå fullstendig en slik situasjon :)
Jeg vet at du er det :) Det går fint an å stille spørsmål og ikke å forstå valgene andre tar uten at det har med empati å gjøre. :)

Siden når ble undring dømming? :p
Vet ikke, men uansett hva folk tenker her, så er det virkelig ikke meningen å dømme hvis det blir oppfattet som det :shy:
Jeg syns bare det er surrealistisk å havne i en slik situasjon, kan ikke tenke meg det i det hele tatt. Gjentar meg selv litt nå, men klarer ikke forklare det ordentlig :p

Men hvis tv3 farer med direkte løgn, kan de vel saksøke :rolleyes: aviser osv kan jo saksøkes for injurie, da burde vel programmer også kunne det :)
De driver ikke med direkte løgn. Klipp og lim er det jo. Men løgn er det nok ikke.

Vet ikke, men uansett hva folk tenker her, så er det virkelig ikke meningen å dømme hvis det blir oppfattet som det :shy:
Jeg syns bare det er surrealistisk å havne i en slik situasjon, kan ikke tenke meg det i det hele tatt. Gjentar meg selv litt nå, men klarer ikke forklare det ordentlig :p

Vet akkurat hva du mener. Er mye jeg ikke skjønner også :P

Jeg er ganske psykisk sterk , har opplevd mye vondt og havnet utpå
Selv om dere ikke forstår så synes jeg dere dømmer i grunn jeg da
Syntes i grunnen det er du som dømmer de her nå. De har ikke skrevet ett eneste negativt ord om de. Kun at de ikke klarer å forstå, og at de selv ikke tror de hadde kunnet havnet i samme situasjon.

Okey, men da dømmer jeg nok da, når jeg ikke klarer å sette meg inn i situasjon og forstå :) men det er ikke det jeg mener å gjøre altså.
Du gjør ikke det. Folk må tåle at andre stiller spørsmål uten å kalle det for dømming.

Syntes i grunnen det er du som dømmer de her nå. De har ikke skrevet ett eneste negativt ord om de. Kun at de ikke klarer å forstå, og at de selv ikke tror de hadde kunnet havnet i samme situasjon.
Javel , jeg synes de dømmer
Hva dømmer jrg da?

Javel , jeg synes de dømmer
Hva dømmer jrg da?
Hvor dømmer de og hva dømmer de de for? Du sier jo at de dømmer de, uten at de har dømt noen, er ikke det å dømme noen? Du legger på de meninger/dømming som de ikke har da vel?

De driver ikke med direkte løgn. Klipp og lim er det jo. Men løgn er det nok ikke.

Klipp og lim til det ikke kjennes igjen.
Jeg har en far som har vært enormt i media, han måtte på medietrening, og han har gjort enormt mye intervjuer. Mange ganger så kunne ikke min far kjenne seg igjen i hva som faktisk ble sagt.
Man skal være passe naiv om man tror at alt som leses og ses på i media er sannheten. Den vries til man får flest TV seere eller lesere.
Min far ble dreven etterhvert og ingenting ble sendt på TV uten godkjennelse. Jeg regner med at for å være med på er slikt program som luksusfellen så skriver man under en kontrakt der man gir fra seg en del rettigheter.
Det er de proffe mot amatørene ;)

Når deltakere gør ut å sier de ikke kjennelser igjen sp må det være noe løgn hvertfall
Dette gjelder sikkert ikke alle, men jeg hadde også tatt uttalelser fra deltakere med en liten klype salt. Det er ikke til å nekte for at produsentene til tider fremstiller dem litt...tankeløse osv. Hvem vet hva som stemmer? :)
Men uansett burde de fleste vite når de melder seg på at programmet blir klippet og limt, så de burde være litt forberedt på det :)
Jeg syns uansett at det er kjempetøft gjort å blottlegge seg slik, jeg tror aldri jeg hadde våget det :happy:

Back
Topp