Luksusfellen

Niniel

Glad i forumet
Er det bare meg eller er disse folka helt IN DENIAL....[&:]?

Ja, helt enig der... ikke helt med, de....

Gode varme sko til små kalde føtter.... TIL 1500 FFS!!! Her kjøper vi bare det mest nødvendige! Jeg sitter her og diskuterer høylytt til dem vettu, men de hører meg jo ikke gjennom tvn[:@]

ORIGINAL: Arielle

Føler meg alltid så flink og økonomisk når jeg ser det programmet der [:D] Aldri brukt mastercard i hele mitt liv

Haha, æ¨å, lurer av og til på om det er derfor jeg ser på det også... for å føle meg bra sjøl... nei vent, jeg vet vel at det er derfor jeg ser på[8D]

Jeg switsha akkurat over.. når reklamen begynte.. så venter spent på fortsettelsen[:D]

Med huslån på 2 mill i en splitter ny 5-roms i oslo... enten har de en helvettes stor fellesgjeld eller de hadde vanvittig med egenkapital.

ja og enda skjønne ho ikke hvor ho ska kutte før alt de kjøpe er nødvendig......

Hadde akkuratt tenkt til å skrive innlegg om dette nå... *sprøtt*
Merker jeg blir provosert av ho dama der assa! "Ser ikke hvor vi kan spare inn jeg, da må dere påpeke dette"
Er det virkelig mulig? Og at de kan la det gå så langt...

Er nesten feelgood-tv det her, for makan så ordna økonimi jeg og samboeren min har i forhold til disse [:D] Kan virkelig ikke skjønne at man lar det gå sååå langt [&:]

Å ha sååå lite økonomisk innsikt trodde jeg ikke gikk ann faktisk[:o][:-]

hehe, ,virker som om hun ikke helt skjønte at det var en grunn til at dei skylder så mye[8D] forstår ikke at det er mulig jeg[&:]

Det er ille når han økonmen bare vil dra derifra for at de ikke innser problemet sitt!!!

Okæi, NÅ tar det av med dumhet der inne...... MY GOOOOOOOD!!!!!!

herlighet, hva er det med folk[:-] jeg syntes vi har "mye" gjeld i forhold til inntekte (ca 150 tusen, billån 100, studie lån 30, og resten er kreditt[8|])
Men vi klarer å betale på det hver mnde uten å dra kreditt korte hvertfall da... å makan til å være sta og blind da[:-]

Å gud, løsningsforslaget hennes er å ta opp et nytt LÅN... på MASTERCARDET!!!

jeg trodde ikke det gikk ann å være så blind for egen dumhet!!!![:@][:@][:@]

ORIGINAL: Niniel

Å gud, løsningsforslaget hennes er å ta opp et nytt LÅN... på MASTERCARDET!!!

absolutt det værste jeg har hørt ass[&:]

Hihi [:)] Elsker Luksusfellen! Har ikke sett i dag pga. fotballkamp, men merker jeg gleder meg til å se episoden på tv3.no når den er ferdig på tv!

Er selv økonom og ser dessverre mange tilfeller der ute, men ikke hvordan de tenker - så det er jo veldig interessant å vite [;)]

hva er det som hun ikke har forstått med disse pengene? Hvor de kommer fra kanskje? herregud, de burde bare gått derifra, det var et håpløst tilfelle

Back
Topp