Luksusfellen

Kjenner jeg får helt angst de folkene [&:]
Hvor stokk dumme er det lov til å bli????
Sjokkert over de beløpene de bruker på klær pr mnd, og fanken skal man med ei jakke til nesten 6000kr [:@]
Blir så provosert over at de kan tulle bort så mye penger, så er det så vidt andre har råd til å kjøpe utstyr til babyen sin eller ha permisjon....
Hadde jeg vrt han i luksusfellen hadde pakket sekken min og latt styre på selv, de fortjener ikke hjelp [:@]

Pfhui... nå var det reklamepause, tror det var bra for gjennomsnittspulsen til august2010-mammaene.... ikke bra for blodttrykket det her[8D]

Nei, helt enig... Hun fortjener faktisk ikke hjelp! For ett kvinnemenneske... *P R O V O S E R T*

Hva skal ei lita jente med jakke til 1700 kr da? De vokser jo fort ut av de! og Når det er så kaldt ute så bruker de jo mest dress likevel!![:@] Og varm nok jakke får man MYE billigere!

Jeg kunne kjøpt vinterdress til nesten 2000 kr i vinter som skulle være så og så god. Men jeg kjøpte en til 250 på Spar Kjøp og det er den beste dressen jeg har vært borti! Kjempevarm!

ORIGINAL: Niniel

Pfhui... nå var det reklamepause, tror det var bra for gjennomsnittspulsen til august2010-mammaene.... ikke bra for blodttrykket det her[8D]

HAHAHAHAHAH! nå fikk jeg latterkrampe :P

Hehe, hun dama tar jo bare helt kaka... ta opp mere lån for å betale ned alt det av lån de har fra før... himmel og hav at det går an å være så dumm... idiot.... makan??? Hun tror kanskje at penger vokser på trær og at det er bare å ansette noen for å gå plukke, fordi det går jo ikke an å skitne til fingrene på det selv...
Hehe, helt utrolig. Nå er reklamen slutt. Må nesten bort og se litt mere. Fiiiin underholdning dette da

Jeg fatter ikke!
Hu vil jo ingenting???

ORIGINAL: Ju9ta

Jeg fatter ikke!
Hu vil jo ingenting???

kansje hun rett og slett ønsker å gå personlig konkurs?
Hun virker hvertfall ikke smart

ORIGINAL: Ju9ta

Jeg fatter ikke!
Hu vil jo ingenting???

Hehe, jojo, hun vil jo ta opp nytt mastercardslån, dama er FULL av initiativ[8D]

Ble det egentlig noen løsning på problemet? Tror hu dama ikke kommer til å klare å senke standarden jeg...[&:] Også HIMLA hun med øynene over at de fikk ett år gratis med bleier...![8|]

Ble det egentlig noen løsning på problemet? Tror hu dama ikke kommer til å klare å senke standarden jeg...[&:] Også HIMLA hun med øynene over at de fikk ett år gratis med bleier...![8|]

Så det utakknemmelig troll spør du meg [:@]

Argh! Noe så provoserende! Hu burde jo bli kjempeglad!!! [:@]

ORIGINAL: leeloo83

Argh! Noe så provoserende! Hu burde jo bli kjempeglad!!! [:@]

Var sikkert feil bleiemerke, ikke dyrt nok og ikke mykt nok og ikke hvitt nok ogjegvetikkehva[:@]

åhh, søren klype!! Jeg gikk glipp av det... [>:][:(]

noen som vet om det går i reprise??
fikk det ikke med meg i går..[&o]

Tror det går på reprise i helga, er jo bare å sjekke tv3 sine text sider eller noe.
Jeg må også se reprisen, dette hørtes jo helt sykt ut!!

ORIGINAL: Arielle

Føler meg alltid så flink og økonomisk når jeg ser det programmet der [:D] Aldri brukt mastercard i hele mitt liv

Haha, æ¨å, lurer av og til på om det er derfor jeg ser på det også... for å føle meg bra sjøl... nei vent, jeg vet vel at det er derfor jeg ser på[8D]

Jeg tror NESTEN alle kan føle at økonomien går bra når man ser på luksufellen, er jo helt ekstremt hvor uvitende folk er[:-]
Vi bruker mastercard mye nå når vi handler inn til leiligheten, men det er når vi handler for store summer og skal få oversikten mot slutten av måneden hva vi har brukt. ALDRI unnlatt å betale ei eneste regning.

Nå har jeg sett denne episoden på nettet og jeg er heeeelt stum! ER DET MULIG?????? Jeg har lyst til å skrike igjennom skjermen i håp om at hu hadde hørt meg. Er det mulig å bli så jæ... dum????
Mine barn har aldri vært kalde på hverken ben eller kropp, og her går det mye klær fra HM. Skulle fa...meg lært a en lekse jeg!
Stakkars, tenk å drite seg ut sånn for hele Norge... Blir svett av dette gitt!
Pjuh...

tror jeg må inn på web-tv å se dette her jeg :) klarer jo ikke vente til søndag når jeg leser alle kommentarer [;)]

jeg blir alltid like oppgitt over folka på Luksusfellen jeg... om man ikke har 50 000 kr, da kan man ikke handle for 50 000! i mitt hode er det ett enkelt regnestykke, men tydeligvis ikke for alle! Føler jeg har ekstremt god kontroll på min økonomi når jeg ser på, så er enig med den som sa at det var litt "feel-good"-program!

Tror sambo ble mektig lei av meg i går når jeg satt og skjelte og smelte mot tv`n. Jeg FATTER ikke hvordan det går an å være så tett.

Jenta deres MÅTTE ha den dunjakka til 1700 kroner, for det var ingenting annet som var bra nok, og begrunnelsen var jo at "dette slett ikke var den dyreste" der????

Holdt på sprekke jeg, er mektig imponert over økonomene som ikke mista vettet fullstendig.

Back
Topp