Lukket tapp, negativ test 14 dpo

Sola1991

Glad i forumet
Okei. Hva skjer nå :hilarious: Har Googlet rundt nå og ser at mange kan få negativ test på 14 dpo. Det er i dag. Denne mnd har jeg ikke tempet, og prøvd å legge alt litt på hylla. Sjekket appen og tr har pleid å komme på CD 26 de siste 7pp. I dag er det cd28. Pleier å kjenne på livmortappen i dpo land og noen dager før tr pleier den å være veldig åpen. Nå er den helt hard, lav og helt lukket.
Har også fått mørkere ringer rundt areolaen. Noen her inne som har opplevd å få negativ test 14 dpo men likevel vært gravid? Nå får jeg jo ikke gjort annet enn å vente da. Men virker ikke som om tr er her snart heller. Skjønner jo niks :hilarious:

Kanskje el var sent? kanskje du er gravid :)
min søstee fikk først pos test noen dager over ikm :)
Ja, altså. Det kan jo hende. Men etter så mange pp'er har jeg mistet litt håp. Men dette er fryktelig rart. Har loggført tr i mange år, og lengste syklus jeg har hatt var 31 dager, men det var den gangen jeg hadde cyste på eggstokken som klusset til det hele. Utenom det er alle syklusen 26 dager unntatt noen få som er 27 :eek:

Eg ville trodd du er gravid, men så spiller kroppen oss ofte oss puss at det er litt skummelt å håpe for mye.

Krysser fingrene for ingen tr i morg. Du kan jo tempe litt i noen dager for å se litt, selv om ikke tempet før i syklusen?

Håper du er gravid :love017
Ååh. Du er vel søt :love7

Eg ville trodd du er gravid, men så spiller kroppen oss ofte oss puss at det er litt skummelt å håpe for mye.

Krysser fingrene for ingen tr i morg. Du kan jo tempe litt i noen dager for å se litt, selv om ikke tempet før i syklusen?
Ja, kroppen gjør mye rart. Ingen tr enda, intet tegn til den heller. :eek: Ja, det kan jeg jo faktisk. Får gjøre det i morgen. :happy:

Okei, en liten oppdatering cd 29. Fortsatt ingen tr, livmortappen har forsvunnet lenger opp og jeg har tatt en test. Uten tvil strek, men. Er det farge. Det er vanskelig å vite. Jeg har sikkert tatt 100 av de testene, fått en strek. Men den har vært tynn, denne er ca like bred som kontroll streken og den synes uten å måtte se den i riktig vinkel. Men jeg tør ikke håpe noe :oops: Streken er svak og aldri sterk nok til å ta en CB uke. Tok en Cb pluss, ingenting. :eek: Av alle ganger måtte det komme en strek i dag, på den ene men ikke på den andre. Det skal jo være forskjellig mlu i de, så kanskje derfor. Her er nå hvertfall testen :bored:
IMG_20190624_081855.jpg

Okei, en liten oppdatering cd 29. Fortsatt ingen tr, livmortappen har forsvunnet lenger opp og jeg har tatt en test. Uten tvil strek, men. Er det farge. Det er vanskelig å vite. Jeg har sikkert tatt 100 av de testene, fått en strek. Men den har vært tynn, denne er ca like bred som kontroll streken og den synes uten å måtte se den i riktig vinkel. Men jeg tør ikke håpe noe :oops: Streken er svak og aldri sterk nok til å ta en CB uke. Tok en Cb pluss, ingenting. :eek: Av alle ganger måtte det komme en strek i dag, på den ene men ikke på den andre. Det skal jo være forskjellig mlu i de, så kanskje derfor. Her er nå hvertfall testen :bored:Vis vedlegget 301818
Disse testene skal det ofte mye HCG før de blir sterke. Spør om blodprøve på legekontoret?

Okei, en liten oppdatering cd 29. Fortsatt ingen tr, livmortappen har forsvunnet lenger opp og jeg har tatt en test. Uten tvil strek, men. Er det farge. Det er vanskelig å vite. Jeg har sikkert tatt 100 av de testene, fått en strek. Men den har vært tynn, denne er ca like bred som kontroll streken og den synes uten å måtte se den i riktig vinkel. Men jeg tør ikke håpe noe :oops: Streken er svak og aldri sterk nok til å ta en CB uke. Tok en Cb pluss, ingenting. :eek: Av alle ganger måtte det komme en strek i dag, på den ene men ikke på den andre. Det skal jo være forskjellig mlu i de, så kanskje derfor. Her er nå hvertfall testen :bored:Vis vedlegget 301818
De testene der krever mye! Jeg hadde nok bare prøvd en annen test i morgen igjen:) ser absolutt streken!!

De testene der krever mye! Jeg hadde nok bare prøvd en annen test i morgen igjen:) ser absolutt streken!!
Det som er sprøtt er at jeg har hatt sååå mange tester. Sikker 200 av disse ebay testene og mange cb. Nå har jeg 1 ebay test og 1 cb uke igjen :hilarious: Så skjer dette! Nesten litt ironisk. Jeg tror jeg må få kjøpt noen tester ja:p

Det som er sprøtt er at jeg har hatt sååå mange tester. Sikker 200 av disse ebay testene og mange cb. Nå har jeg 1 ebay test og 1 cb uke igjen :hilarious: Så skjer dette! Nesten litt ironisk. Jeg tror jeg må få kjøpt noen tester ja:p
Er dette den første eBay testen du får strek på? :D

Spennende, ser streken :happy: krysser fingrene for at det er babystrek og du joiner inn i mars forumet :happy:

Ser streken :) håper det er spire

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp