Lukket tapp, negativ test 14 dpo

Vedlegg

• 20190621_062445-1134x2016.jpg
    20190621_062445-1134x2016.jpg
    7,5 KB · Visninger: 383
Slik så mine ut, synes de var dårlige og ga svake streker i forhold til cb feks. Så at du har fått en så tydelig strek må jo bety noe :happy:

Dagen før den nederste fikk jeg 2-3 på digital
Tok en digital også, men den var negativ. Men det var på veldig utvannet urin da. Hadde kastet i meg en boks med Pepsi max en halvtime før :eek: og de er jo 25,denne er vel 10 mlu:nailbiting:

Tok en digital også, men den var negativ. Men det var på veldig utvannet urin da. Hadde kastet i meg en boks med Pepsi max en halvtime før :eek: og de er jo 25,denne er vel 10 mlu:nailbiting:

Ja stemmer dette er tidlig test så meget mulig at det er derfor den digitale er negativ :happy:

Krysser fingrene for at du får en tidligere strek i morgen :Heartred

Ja stemmer dette er tidlig test så meget mulig at det er derfor den digitale er negativ :happy:

Krysser fingrene for at du får en tidligere strek i morgen :Heartred
Jeg er helt ute av meg jeg nå. Hadde mine mistanker for 5 dager siden da jeg luktet ånden til mannen når jeg lå med ryggen mot han. Men hadde aldri sett for meg dette. Mannen skulle jo sjekke sædkvaliteten i morgen og jeg skulle ta blodprøver for å sjekke verdier og infertilitet :eek:
Herregud, tusen takk :love7

Jeg er helt ute av meg jeg nå. Hadde mine mistanker for 5 dager siden da jeg luktet ånden til mannen når jeg lå med ryggen mot han. Men hadde aldri sett for meg dette. Mannen skulle jo sjekke sædkvaliteten i morgen og jeg skulle ta blodprøver for å sjekke verdier og infertilitet :eek:

Oi såpass ja:nailbiting: da hadde det jo vært helt fantastisk om du var gravid nå å slapp det :happy: du får holde oss oppdatert :happy:

Lykken var kortvarig. Etter over et år med prøving, så har dette vært min første kjemiske. Testen var negativ i dag og det kom en lys rosa bloddråpe når jeg tørket meg. Æsj :(

Så gøy :) nå sitter kanskje spiren :) krysser fingre for sterkere test i dag eller morgen :)

Lykken var kortvarig. Etter over et år med prøving, så har dette vært min første kjemiske. Testen var negativ i dag og det kom en lys rosa bloddråpe når jeg tørket meg. Æsj :(
Ånei nå ble jeg så skuffa :(:( Håpet på en lykkelig historie her!!

Ånei nå ble jeg så skuffa :(:( Håpet på en lykkelig historie her!!
Ja. Trodde virkelig det selv, men på en annen side så hadde jeg det litt i bakhodet. Siden testen ikke var sterkere enn som så og jeg var 4 dager over ikm. Men det positive oppi det her er jo at jeg vet at jeg kan bli gravid! :happy: For det er den første kjemiske siden vi begynte å prøve, og det er jo over et år siden. :oops:

Ja. Trodde virkelig det selv, men på en annen side så hadde jeg det litt i bakhodet. Siden testen ikke var sterkere enn som så og jeg var 4 dager over ikm. Men det positive oppi det her er jo at jeg vet at jeg kan bli gravid! :happy: For det er den første kjemiske siden vi begynte å prøve, og det er jo over et år siden. :oops:
Er selv i samme båt som deg. Over et års prøving og ingen positiv test! Ganske demotiverende :( Men må være godt å vite at dere kan klaffe i det minste! Neste gang må den bare holde seg der i 9 mnd :Heartred

Back
Topp