Sola1991
Glad i forumet
Nå er jeg livredd for at denne gir falsk positiv. Aldri brukt Lloyds før.Herreguuud!! Gratulerer![]()
tør ikke si tusen takk engang Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er jeg livredd for at denne gir falsk positiv. Aldri brukt Lloyds før.Herreguuud!! Gratulerer![]()
tør ikke si tusen takk engang Denne juger vel ikkeVis vedlegget 301857

Tok en digital også, men den var negativ. Men det var på veldig utvannet urin da. Hadde kastet i meg en boks med Pepsi max en halvtime førSlik så mine ut, synes de var dårlige og ga svake streker i forhold til cb feks. Så at du har fått en så tydelig strek må jo bety noe
Dagen før den nederste fikk jeg 2-3 på digital

Tok en digital også, men den var negativ. Men det var på veldig utvannet urin da. Hadde kastet i meg en boks med Pepsi max en halvtime førog de er jo 25,denne er vel 10 mlu
![]()

Jeg er helt ute av meg jeg nå. Hadde mine mistanker for 5 dager siden da jeg luktet ånden til mannen når jeg lå med ryggen mot han. Men hadde aldri sett for meg dette. Mannen skulle jo sjekke sædkvaliteten i morgen og jeg skulle ta blodprøver for å sjekke verdier og infertilitetJa stemmer dette er tidlig test så meget mulig at det er derfor den digitale er negativ
Krysser fingrene for at du får en tidligere strek i morgen![]()

Jeg er helt ute av meg jeg nå. Hadde mine mistanker for 5 dager siden da jeg luktet ånden til mannen når jeg lå med ryggen mot han. Men hadde aldri sett for meg dette. Mannen skulle jo sjekke sædkvaliteten i morgen og jeg skulle ta blodprøver for å sjekke verdier og infertilitet
Herregud, tusen takk![]()
da hadde det jo vært helt fantastisk om du var gravid nå å slapp det
du får holde oss oppdatert 
Ja, det skal jegOi såpass jada hadde det jo vært helt fantastisk om du var gravid nå å slapp det
du får holde oss oppdatert
![]()
har prøvd en stund nå, over et år. Så dette har jeg ikke sett for meg 
Ja! Men tok en til noen timer senere og den var negativDen der er jo positiv da!??!?!!![]()

Så gøyJeg er helt ute av meg jeg nå. Hadde mine mistanker for 5 dager siden da jeg luktet ånden til mannen når jeg lå med ryggen mot han. Men hadde aldri sett for meg dette. Mannen skulle jo sjekke sædkvaliteten i morgen og jeg skulle ta blodprøver for å sjekke verdier og infertilitet
Herregud, tusen takk![]()
Lykken var kortvarig. Etter over et år med prøving, så har dette vært min første kjemiske. Testen var negativ i dag og det kom en lys rosa bloddråpe når jeg tørket meg. Æsj![]()
Lykken var kortvarig. Etter over et år med prøving, så har dette vært min første kjemiske. Testen var negativ i dag og det kom en lys rosa bloddråpe når jeg tørket meg. Æsj![]()

Ånei nå ble jeg så skuffaLykken var kortvarig. Etter over et år med prøving, så har dette vært min første kjemiske. Testen var negativ i dag og det kom en lys rosa bloddråpe når jeg tørket meg. Æsj![]()
Ja. Trodde virkelig det selv, men på en annen side så hadde jeg det litt i bakhodet. Siden testen ikke var sterkere enn som så og jeg var 4 dager over ikm. Men det positive oppi det her er jo at jeg vet at jeg kan bli gravid!Ånei nå ble jeg så skuffaHåpet på en lykkelig historie her!!
For det er den første kjemiske siden vi begynte å prøve, og det er jo over et år siden. Er selv i samme båt som deg. Over et års prøving og ingen positiv test! Ganske demotiverendeJa. Trodde virkelig det selv, men på en annen side så hadde jeg det litt i bakhodet. Siden testen ikke var sterkere enn som så og jeg var 4 dager over ikm. Men det positive oppi det her er jo at jeg vet at jeg kan bli gravid!For det er den første kjemiske siden vi begynte å prøve, og det er jo over et år siden.
![]()