Sola1991
Glad i forumet
Okei. Hva skjer nå
Har Googlet rundt nå og ser at mange kan få negativ test på 14 dpo. Det er i dag. Denne mnd har jeg ikke tempet, og prøvd å legge alt litt på hylla. Sjekket appen og tr har pleid å komme på CD 26 de siste 7pp. I dag er det cd28. Pleier å kjenne på livmortappen i dpo land og noen dager før tr pleier den å være veldig åpen. Nå er den helt hard, lav og helt lukket.
Har også fått mørkere ringer rundt areolaen. Noen her inne som har opplevd å få negativ test 14 dpo men likevel vært gravid? Nå får jeg jo ikke gjort annet enn å vente da. Men virker ikke som om tr er her snart heller. Skjønner jo niks
Har Googlet rundt nå og ser at mange kan få negativ test på 14 dpo. Det er i dag. Denne mnd har jeg ikke tempet, og prøvd å legge alt litt på hylla. Sjekket appen og tr har pleid å komme på CD 26 de siste 7pp. I dag er det cd28. Pleier å kjenne på livmortappen i dpo land og noen dager før tr pleier den å være veldig åpen. Nå er den helt hard, lav og helt lukket.Har også fått mørkere ringer rundt areolaen. Noen her inne som har opplevd å få negativ test 14 dpo men likevel vært gravid? Nå får jeg jo ikke gjort annet enn å vente da. Men virker ikke som om tr er her snart heller. Skjønner jo niks

Tror nesten jeg må gjøre det. Trodde jeg ble gal i dpo land, men etter ikm blir man jo enda galere