Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det noen av dere som har svært sterke luftsmerter? Jeg klarer så vidt gå når det står på som værst! Har vel innsett at jeg må kutte ut enkelte matvarer under svangerskapet
Har du hard/treg mage? Det kan jo være at det kan hjelpe med idoform, biola, dulcolax o.l produkter. Vet ikke om man kan bruke minifom som gravid?
Kjipt å plages da.
Jeg tar lactulose. Har hard/treg mage ja...og spiser vl litt mer fiber enn jeg burde. Må kutte ut litt for å se om det blir bedre. Og hvete er helt forferdelig har jeg funnet ut...
Ubeskrivelig vondt jeg føler jeg gjør alt riktig i forhold til mosjon, rikelig med drikke, variert kost osv, men det er så utrolig mye som passerer altfor sakte i systemet mitt og heller setter seg å gjør vondt!! Åååå!!
Var hos legen i dag. Bare for å utelukke blindtarmbetennelse siden jeg har vondt primært på høyre side. Alt var iorden der, kun treg mage. Første glass sviskejuice inntatt:/