Lufter meg litt

saron

Andre møte med forumet
Hei!
Tenkte jeg bare sku høre om det var noen andre enn meg som har det sånn her.

Hadde en MA som ble oppdaget i uke 13 i september. Ble gravid igjen i November, begynte å blø uke 9 var på UL og fikk bekreftet SA. (Legen som tok UL mente jeg akkurat var blitt gravid! Noe som jeg ikke får til å stemme, med alle symptom og sterkere og sterkere tester! Så jeg mener det var enda en MA der fosteret hadde sluttet å utvikle seg tidlig i svangerskapet. Men orket ikke krangle med han... )
Er nå gravid igjen! Er 6uker på vei. Men klarer ikke glede meg over graviditeten i frykt for å miste enda en gang!
Ekstremt sårt å ha det sånn! Håper selvfølgelig alt går bra.
Men man har vel ikke rett på tett oppfølging?? ;(

Huff, trist å ha en slik erfaring:(

Jeg ville spurt fastlegen om å få henvisning til tidlig UL, det er jo ikke bra å bekymre seg:)

Har heldigvis to friske fine barn fra før! Så skal ikke klage:-)
Men uansett trist å ikke klare å glede seg! :/

Hei!
Tenkte jeg bare sku høre om det var noen andre enn meg som har det sånn her.

Hadde en MA som ble oppdaget i uke 13 i september. Ble gravid igjen i November, begynte å blø uke 9 var på UL og fikk bekreftet SA. (Legen som tok UL mente jeg akkurat var blitt gravid! Noe som jeg ikke får til å stemme, med alle symptom og sterkere og sterkere tester! Så jeg mener det var enda en MA der fosteret hadde sluttet å utvikle seg tidlig i svangerskapet. Men orket ikke krangle med han... )
Er nå gravid igjen! Er 6uker på vei. Men klarer ikke glede meg over graviditeten i frykt for å miste enda en gang!
Ekstremt sårt å ha det sånn! Håper selvfølgelig alt går bra.
Men man har vel ikke rett på tett oppfølging?? ;(

Min erfaring er at man dessverre ikke får tettere oppfølging før etter man har hatt 3 SA på rad.

Vet selv hvordan det er å gå å være nervøs, noe jeg er til tross for veldig tett oppfølging.
Men det skader jo ikke å høre med lege om å få tidlig ul? Eventuelt bestille dette selv? Er jo dessverre ingenting de kan gjøre tidlig i ett svangerskap

kjenner på akuratt det samme selv etter en SA en MA og en kjemisk, en utrolig kjip følelse å gå rundt med, jeg har allerede hatt en UL, men siden jeg har veldig uregemessig syklus var jeg kortere på vei en jeg og legen trodde, så jeg var på UL i uke 4, da så man jo ingenting uten om en fosterhule (tror gyn kaldte det for det) å det gjorde jo ikke den ekle følelsen bedre av å ikke se noe der, håååper vi får en bedre opplevelse om 2 uker…jeg hater virkelig å gå med denne følelsen, den ødelegger hele gleden av et svangerskap

Back
Topp