lufte litt... *lang*

Jeg kjenner meg litt igjen i det du forteller.. min far var ikke sååå ille, og han slo aldri. Men jeg har fått høre at jeg er udugelig, som datter, søster og barnebarn.. jeg er også kun ute etter penger, det er min skyld at bestefaren min valgte å drikke seg ihjel (jeg var 12 år når han døde), han så på at kompisen hans la seg i senga mi i fylla når jeg var 14 år og fikk svinet til å kjøre meg hjem dagen etter (han gjorde meg ikke noe, men skrekken var der).. Jeg kunne skrevet en stil om alt han har gjort meg, for det er myyye!

Jeg kan love deg, at det beste jeg har gjort for meg selv er å kutte ut mennesket! Innimellom er det tøft, men jeg er glad for valget jeg tok.
Jeg har gitt han maaange sjanser til å be om unnskyldning, og vise meg at han har forandret seg, men det skjer ikke.
Det som hjalp meg til å ta den avgjørelsen var faktisk at jeg ble mor, vil ikke utsette datteren min for den type behandling og vil heller ikke utsette henne for å se morfar behandle mamma slik.

Når det kommer til at han slo det, så hadde jeg anmeldt det!!

Lykke til!

ORIGINAL: Sjakkruta

I mangel på ord:

[:@][:(][8|]

OMG!

For en far å oppføre seg slik ovenfor sitt eget barn - voksen eller ei - det er helt utilgivelig!!

Det er HAM det er noe galt med, ikke deg! [:(]

Han fortjener ikke å ha deg i livet sitt, kutt ham ut. Anmeld ham.

Goood klem til deg!

Åh herregud!! [X(][X(]

Virker som faren din trenger seriøs hjelp!! Han må jo ha alvorlige problemer med ett eller annet!!
Men det er virkelig ingen unnskyldning for å behandle sitt eget barn på den måten!! Fy faen asså!![:'(]
Jeg hadde kutta han ut,tvert! Og sagt at når han hadde fått rydda opp i problemene sine kunne han få lov til å komme med en unnskyldning ut av en annen verden før jeg i det hele tatt skulle vurdere å ha noe kontakt med han igjen!!

Sender en GOD klem til deg!!
Det er IKKE DEG det er noe feil med her!!

[:(][:(][:(][:(]

Jeg blir så trist når jeg leser om hendelser hvor foreldre svikter så til de grader[:(]
Skjønner det du skriver at må være jævlig å høre sånt skit fra noen som liksom skal være uendelig glad i en. Et sitat jeg liker: Alle kan bli far, men ikke alle fortjener å bli kalt pappa! Du er tydeligvis en av de som er uheldig med faren din. Og alt han sier og har sagt til deg MÅ du ikke ta til deg. Dette blir sagt kun for å såre deg!!! Selvom han er faren din, så unngå han. Han fører tydeligvis bare negativitet med seg. Vær med de som gjør deg godt!!! DU er voksen nå! Ikke tro noe annet. Du er mer voksen enn han!!! Jeg tror på deg!!

Stor klem til deg!

kutt han ut!!!!
han er faren din, men han høres IKKE ut som han er pappan din!!
sånn skal ikke en pappa gjøre!!

uff jeg får helt vondt inni meg! tenk å oppføre seg sånn mot folk! også sitt eget barn!!
han fortjener ikke deg og tankene dine!

MASSE KLEMMER

Neste gang han ringer tar du telefonen og sier at du ikke vil se eller høre fra han igjen før han har skaffet seg hjelp!!!

Du skal ikke godta å bli snakket slik til, og heller ikke å bli dradd til!

Jeg er sjokkert!

Signerer alle damene over meg[:'(][:@][:(]

ORIGINAL: Tanntrollet09

Signerer alle damene over meg[:'(][:@][:(]

sign

good klem

ORIGINAL: Tøsa

Faren din trenger seriøst HJELP!
Det er ikke normalt å oppføre seg sånn.

sign

ORIGINAL: Froskegele

Det er HAN som har et problem, IKKE DU.. Du må ikke finne på å høre på det han sier!
Det er selvsagt trist når de som burde elske oss mest ikke oppfører seg som de skal, men du må bare heve deg over det, tenke at det er HAN som ikke er verdt å elske, og fortsette å unngå kontakt, selv om det er steintøft..

*klemmepå*

Enig så enig... han er ikke verdt dritten under skoa dine en gang..
som du skriver så har du gode venner som støtter deg og stiller opp, så vær sammen med de du [:)]
Er ikke blod som gjør familie[:)]

STOOOOR KLEM til deg [:)]

ORIGINAL: Froskegele

Det er HAN som har et problem, IKKE DU.. Du må ikke finne på å høre på det han sier!
Det er selvsagt trist når de som burde elske oss mest ikke oppfører seg som de skal, men du må bare heve deg over det, tenke at det er HAN som ikke er verdt å elske, og fortsette å unngå kontakt, selv om det er steintøft..

*klemmepå*

helt enig med denne kloke damen!!

ORIGINAL: LillianneLie

Far eller ikke far - han høres ut som han har STORE problemer! Er bedre å ikke ha sånne folk i livet sitt tror jeg.....

Klem til deg, dette var forferdelig å lese[:(]

familievernkontoret kan vel megle i slike saker selv om du er voksen?
NOEN må dere ihvertfall prate med slik at du kan ta et valg sammen med en utenforstående:
1. fortsette å ha kontakt, men få litt vett inn i skolten hans via en profesjonell
2. kutte ut kontakten hans med støtte fra en profesjonell.

slik jeg forstod det så er du gravid også, så prøv å beskytt degselv. du fortjener bedre enn dette!

ORIGINAL: Sjakkruta

I mangel på ord:

[:@][:(][8|]

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

NOEN må dere ihvertfall prate med slik at du kan ta et valg sammen med en utenforstående:
1. fortsette å ha kontakt, men få litt vett inn i skolten hans via en profesjonell

slik jeg forstod det så er du gravid også, så prøv å beskytt degselv. du fortjener bedre enn dette!

Nei, jeg er ikke gravid.

Jeg har en ganske stor gutt.
I sommer skjedde dette her foran han også.
Jeg er helt ferdig nå, har sendt han en meld og sagt jeg ikke vil ha noe mere med han og gjøre, og hvis han vil ha barnebarnet får han sende meg en meld og spørre fint, hente han her og levere han igjen.
Sa også at dette ikke var oppe for diskusjon, at jeg ikke hadde noen planer om å snakke med han igjen overhodet, hverken personlig eller over tlf.

ORIGINAL: damtididamdam

Nei, jeg er ikke gravid.

Jeg er helt ferdig nå, har sendt han en meld og sagt jeg ikke vil ha noe mere med han og gjøre, og hvis han vil ha barnebarnet får han sende meg en meld og spørre fint, hente han her og levere han igjen.
Sa også at dette ikke var oppe for diskusjon, at jeg ikke hadde noen planer om å snakke med han igjen overhodet, hverken personlig eller over tlf.

Hadde aldri sendt ungen min til han!

Jeg ble så lei meg av å lese hva slags pappa du har at jeg orket ikke lese alt...

Sånn du er blitt behandlet skal INGEN behandle NOEN, allerminst en far mot en datter...

Sender alt jeg har av trøst til deg, har ingen gode råd, annet enn at jeg ikke i min villeste fantasi kan forestille meg at du fortjener noe av det han sa og gjorde.

Det der var helt forferdelig å lese, får så vondt av deg :(

Det faren din gjorde der skal ikke en far gjøre! Jeg hadde ikke greid å ha en slik person i livet mitt, men nå vet jeg ikke om dette er første gang noe slikt skjer heller da. Faren din har virkelig store problemer og ut i fra oppførselen sin fortjener ikke han deg.

STOR KLEM! <3

ORIGINAL: *TreSøteSmå*

ORIGINAL: damtididamdam

Nei, jeg er ikke gravid.

Hadde aldri sendt ungen min til han!

Han er en veldig flink bestefar, og de har et kjempe godt forhold.
Gutten min spørr etter han hele tiden.
Han skjemmer han bort, koser masse med han, og er der for han.

Han er ikke i nærheten av å være sånn med gutten min som han er med meg.

Men ser jeg noen som helst tendens til at det er noe galt der i det hele tatt, så er det over det og.

Back
Topp