Destiny85
Forumet er livet
Jeg kjenner meg litt igjen i det du forteller.. min far var ikke sååå ille, og han slo aldri. Men jeg har fått høre at jeg er udugelig, som datter, søster og barnebarn.. jeg er også kun ute etter penger, det er min skyld at bestefaren min valgte å drikke seg ihjel (jeg var 12 år når han døde), han så på at kompisen hans la seg i senga mi i fylla når jeg var 14 år og fikk svinet til å kjøre meg hjem dagen etter (han gjorde meg ikke noe, men skrekken var der).. Jeg kunne skrevet en stil om alt han har gjort meg, for det er myyye!
Jeg kan love deg, at det beste jeg har gjort for meg selv er å kutte ut mennesket! Innimellom er det tøft, men jeg er glad for valget jeg tok.
Jeg har gitt han maaange sjanser til å be om unnskyldning, og vise meg at han har forandret seg, men det skjer ikke.
Det som hjalp meg til å ta den avgjørelsen var faktisk at jeg ble mor, vil ikke utsette datteren min for den type behandling og vil heller ikke utsette henne for å se morfar behandle mamma slik.
Når det kommer til at han slo det, så hadde jeg anmeldt det!!
Lykke til!
Jeg kan love deg, at det beste jeg har gjort for meg selv er å kutte ut mennesket! Innimellom er det tøft, men jeg er glad for valget jeg tok.
Jeg har gitt han maaange sjanser til å be om unnskyldning, og vise meg at han har forandret seg, men det skjer ikke.
Det som hjalp meg til å ta den avgjørelsen var faktisk at jeg ble mor, vil ikke utsette datteren min for den type behandling og vil heller ikke utsette henne for å se morfar behandle mamma slik.
Når det kommer til at han slo det, så hadde jeg anmeldt det!!
Lykke til!