Luft og luftsmerter

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Hva gjør du når du plages med det?
Klarer ikke få ut luften heller, så har hatt smerter i stort sett hele dag.

Plages veldig med det hver kveld. Og blir veldig kvalm og uvell av det. Hjelper litt att sambo stryker magen i en sirken. Ellers lurer jeg også på om det er noe annet som hjelper [emoji2]

Sorry detaljer, men fikk tilslutt kommet meg på do, så da ble det bedre. Sliter med kronisk forstoppelse, men bruker å være litt bedre når jeg er gravid. Men tydeligvis ikke bedre i går [emoji23]

sliter å. men pleier løsne i løpet av litt tid, pleier sykle med beina i lufta, presse knærene mot magen og stryke på magen, akkurat som jeg gjør på babyene når de sliter.

Har samme smertene, men ingen triks!

Hvordan er smertene hos dere andre?jeg er plaget av sterke smerter til tider i mellomgulvet :sorry:

Plages veldig med det hver kveld. Og blir veldig kvalm og uvell av det. Hjelper litt att sambo stryker magen i en sirken. Ellers lurer jeg også på om det er noe annet som hjelper [emoji2]
Jeg plages også mye på kvelden. Det er faktisk så ubehagelig at jeg sliter med å sove og jeg blir kvalm.

Hvordan er smertene hos dere andre?jeg er plaget av sterke smerter til tider i mellomgulvet :sorry:
Jeg får luftsmerter i mellomgulvet spesielt ved forstoppelse. Hvordan er magen din? Eneste som har hjulpet til meg så langt er å massere magen (med olje), slik at det får flyttet på seg. :)

Jeg får luftsmerter i mellomgulvet spesielt ved forstoppelse. Hvordan er magen din? Eneste som har hjulpet til meg så langt er å massere magen (med olje), slik at det får flyttet på seg. :)
Det er ingenting jeg kan sette i forbindelse med å få det :confused: jeg kan være løs i magen, hard i magen, nettopp spist, ikke spist på en time osv. Men da jeg beskrev smertene til noen, så mente de også at det kunne være små gallesteinsanfall, så vet egentlig ikke :p

Det er ingenting jeg kan sette i forbindelse med å få det :confused: jeg kan være løs i magen, hard i magen, nettopp spist, ikke spist på en time osv. Men da jeg beskrev smertene til noen, så mente de også at det kunne være små gallesteinsanfall, så vet egentlig ikke :p
Ja, det kan det jo være. Sliter du med mye halsbrann? Kan også være magesekk-betennelse.. :)

Ja, det kan det jo være. Sliter du med mye halsbrann? Kan også være magesekk-betennelse.. :)
Halsbrann av og til, men ikke særlig ofte :) neste gang jeg får det så skal jeg reise til legevakt, for jeg fungerer ikke når det kommer, og paracet gjør null og niks :confused:

Kan ikke være ett snev av magesår da? [emoji53]
Jeg har ofte magesår-symptomer. Har sjekket tidligere og det var ikke noe synlige sår, men jeg plages likevel veldig når jeg spiser sterk mat, tar smertestillende, drikker brus eller brekker meg (som jeg gjør mye nå). Når jeg har de periodene er det ekstra vondt når jeg er sulten. Eller jeg får en skikkelig sånn sult-følelse i mellomgulv-området.

Back
Topp