Hva gjør du når du plages med det?
Klarer ikke få ut luften heller, så har hatt smerter i stort sett hele dag.
Klarer ikke få ut luften heller, så har hatt smerter i stort sett hele dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er smertene hos dere andre?jeg er plaget av sterke smerter til tider i mellomgulvet![]()
Jeg plages også mye på kvelden. Det er faktisk så ubehagelig at jeg sliter med å sove og jeg blir kvalm.Plages veldig med det hver kveld. Og blir veldig kvalm og uvell av det. Hjelper litt att sambo stryker magen i en sirken. Ellers lurer jeg også på om det er noe annet som hjelper [emoji2]
Jeg får luftsmerter i mellomgulvet spesielt ved forstoppelse. Hvordan er magen din? Eneste som har hjulpet til meg så langt er å massere magen (med olje), slik at det får flyttet på seg.Hvordan er smertene hos dere andre?jeg er plaget av sterke smerter til tider i mellomgulvet![]()
Det er ingenting jeg kan sette i forbindelse med å få detJeg får luftsmerter i mellomgulvet spesielt ved forstoppelse. Hvordan er magen din? Eneste som har hjulpet til meg så langt er å massere magen (med olje), slik at det får flyttet på seg.![]()
Ja, det kan det jo være. Sliter du med mye halsbrann? Kan også være magesekk-betennelse..Det er ingenting jeg kan sette i forbindelse med å få detjeg kan være løs i magen, hard i magen, nettopp spist, ikke spist på en time osv. Men da jeg beskrev smertene til noen, så mente de også at det kunne være små gallesteinsanfall, så vet egentlig ikke
![]()
Halsbrann av og til, men ikke særlig ofteJa, det kan det jo være. Sliter du med mye halsbrann? Kan også være magesekk-betennelse..![]()
Hvordan er smertene hos dere andre?jeg er plaget av sterke smerter til tider i mellomgulvet![]()