Luft i maven

Lykkelillevenn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hjelpes så mye luft I maven jeg plutselig har fått, har følt meg oppblåst en stund men ikke no med å få ut luft, men I går og i dag, at det går an :-/ flere som har det sånn ?

Er fryktelig oppblåst, men sjelden noe luft som kommer ut :(

Huff ikke noe godt, hadde jeg hatt problemer hadde jeg kjøpt minifom, skal da ikke plages helt unødvendig også da :(
Minifom kan helt trygt taes under svangerskap!

Skriver meg opp her jeg også. Oppblåst som bare det..klarer ikke holde inn magen fordi den er stappfull med luft :p

Jeg er helt sykt oppblåst! Vanskelig å late som at det ikke er noe på gang med den magen jeg har :p

Ofte og mye oppblåst, men kommer med noen vindkast i ny og ne som letter litt på trykket, haha :-P

Hahaha prinsessemamma, morsomt!

Men huff, super oppblåst her også, aldri opplevd noe lignende haha!

oppblåst og luft! Har heller ikke kommet meg ordentlig på do på flere dager.... FRUSTRERT :p

Still dere på firaføttene på golvet og beveg overkroppen sakte opp og ned, brystet skal berøre golvet når dere er nede. Leste det tipset da jeg skulle ha førstemann, og det har hjulpet meg mange ganger :)

Prøvd å spise kiwi? Om du liker d så pakk innpå med svisker ;) og pass på å drikke masse!
kiwi har jeg ikke prøvd! Så takk for tips :D har bøtta nedpå med vann, fiber og noe urter? Uten hell. Begynner å bli rimelig desperat! :P

kiwi har jeg ikke prøvd! Så takk for tips :D har bøtta nedpå med vann, fiber og noe urter? Uten hell. Begynner å bli rimelig desperat! :P
Pakk innpå med kiwi. Funket kjempebra til meg. Holdt me en, men tror jeg hadde ville spist flere om det er et stort problem ;)

Pakk innpå med kiwi. Funket kjempebra til meg. Holdt me en, men tror jeg hadde ville spist flere om det er et stort problem ;)
Da blir det butikken i morgen, trur jeg kjører på med 4-5 med en gang jeg! :knegg:

Back
Topp