Hjelpes så mye luft I maven jeg plutselig har fått, har følt meg oppblåst en stund men ikke no med å få ut luft, men I går og i dag, at det går an :-/ flere som har det sånn ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hahaha nå måtte jeg le høyt ! Herlig !Jepp.. mannen udret seg over om han skulle ta med et skilt fra jobb med "gassutslipp" å henge på døra:-/
Prøvd å spise kiwi? Om du liker d så pakk innpå med sviskeroppblåst og luft! Har heller ikke kommet meg ordentlig på do på flere dager.... FRUSTRERT![]()
kiwi har jeg ikke prøvd! Så takk for tipsPrøvd å spise kiwi? Om du liker d så pakk innpå med sviskerog pass på å drikke masse!
Pakk innpå med kiwi. Funket kjempebra til meg. Holdt me en, men tror jeg hadde ville spist flere om det er et stort problemkiwi har jeg ikke prøvd! Så takk for tipshar bøtta nedpå med vann, fiber og noe urter? Uten hell. Begynner å bli rimelig desperat!
![]()
Da blir det butikken i morgen, trur jeg kjører på med 4-5 med en gang jeg!Pakk innpå med kiwi. Funket kjempebra til meg. Holdt me en, men tror jeg hadde ville spist flere om det er et stort problem![]()