luft i magen!

lerka

Blir kjent med forumet
Hei! Har mistet en gang. Da også hadde jeg sååå mye luft i magen. Dette er litt flaut! Vet ikke om det er noe rart med meg, men er det andre som er gravide og har MYE luft i magen? Det er skikkelig slitsomt. Noen som har noen tips, råd til hva man kan gjøre...?

Har mye luft i magen til tider, trur det eneste som funker er å fise eller rape[8D]

ORIGINAL: ^Milla^

Har mye luft i magen til tider, trur det eneste som funker er å fise eller rape[8D]

Signerer denne! Er ikke noe annet å gjøre[:D]

Har også hatt veldig oppblåst mage og mye luft i ei uke nå... Var litt sånn med forrigemann også. Er vell egentlig normalt har jeg lest[:D]

ORIGINAL: lerka

huff! Ja! jeg får vel bare det da? hehe :)

Du får nok bare ha det til det forsvinner[:D]

ORIGINAL: ^Milla^

Takk! jeg er vel kanskje ikke så unormal da? hehe :) Føler meg jo ikke helt normal når kroppen jobber på denne måten. Jeg hadde det ikke så ille i første svangerskap, men skjønner jo at svangerskapene kan være temmelig forskjellige!

Det er jo ikke "normalt" å være gravid i den forstand at det skjer så ofte(bortsett fra til meg kanskje), så man vil jo merke ting med kroppen som ikke skjer til "vanlig".
Men er nok vanlig å ha det som du sier i en graviditet, så du er nok ikke unormal[:)] Og mange svangerskap er forskjellige har jeg hørt, så ligger nok noe i det[:)]

jeg fiser noe så inn i granskauen[8D] Skikkelig manne fis hihi

ORIGINAL: nadja1986

jeg fiser noe så inn i granskauen[8D] Skikkelig manne fis hihi

samme her.. gubben bare ler av meg han, så sier han. skulle jo tro det er eg som sitter her og fiser [8D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Fjerter hele dagen jeg,hehe uff..... [X(][X(][X(][8|]

Så,ja vil tro det er meget vanlig [:)]

sign!!!!!!!!!!   Hjelp!  hehe

ORIGINAL: Thomas toget

Det som er skummelt,er at de minner MEGET om de som jeg har når jeg har TR,og det er IKKE positivt....for resten av husstanden 

helt normalt, sliter med det samme[8D][:D]

haha, må nok signere denne jeg[8D]

Samboer mener jeg er formann i Fiseklubben og Sitronklubben... haha.. alle nye medlemmer er hjertelig velkommene!! [:D][:-]

ORIGINAL: Thomas toget

Det som er skummelt,er at de minner MEGET om de som jeg har når jeg har TR,og det er IKKE positivt....for resten av husstanden 

HAHA!!!!!!!  Enig! Det er helt utrolig. Det har dempet seg litt nå, men i starten var det helt drøyt. Mannen min sier alltid; "åh, får du mensen nå. Du har mensen-promper".  Haha. STAKKARS!

Fy flate,vi blir nok en fin gjeng,Mohaha [8D]

Jepp har en følelse av det!!  Men for å si det sånn, prompene til mannen lukter jo ikke akkurat blomsterenger den heller... og den er spredd over hele måneden. Bare bra å få ut litt luft. hehe!!  Better out than in!

Back
Topp