luft i magen!

Ja,asså jeg fikk KJEFT,jeg mener KJEFT haha fordi jeg var så uheldig å slippe,det JEG mente var en ganske artig fis mens jeg lå på sofan igår,og han syns IKKE den var så søt.

Men,han er jo ikke akkurat så forbaska nøytral i luftveiene han heller,jeg mener hehe [X(]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Ja,asså jeg fikk KJEFT,jeg mener KJEFT haha fordi jeg var så uheldig å slippe,det JEG mente var en ganske artig fis mens jeg lå på sofan igår,og han syns IKKE den var så søt.

Men,han er jo ikke akkurat så forbaska nøytral i luftveiene han heller,jeg mener hehe [X(]

HAHA, jeg dauer!  Skulle nesten tro de ikke ha prompehumor disse gutta... kjenner meg jammen igjen!!!

Har sinnsykt med luft i magen jeg også! Håper det gir seg etterhvert. Er ikke så kult om man er sammen med andre og bare MÅ slippe en liksom....[:D]

Hehe,joda han bruker å flire FINT av sine asså,men tror ikke han liker at jeg topper hans innimellom 

[:)]

Hehe,joda han bruker å flire FINT av sine asså,men tror ikke han liker at jeg topper hans innimellom 

hahahahahahahahhahahahah!!!!! [:)][:)] KONGE!

Jeg har MASSE luft i magen. Prøver å spise ting som ikke er så gassdannende...hehe

Hehe,de BESTE er de du KJENNER kommer til å bli rå,tilogmed FØR de kommer ut.
Sånne som bare MÅ deles

ORIGINAL: hero

Jeg har MASSE luft i magen. Prøver å spise ting som ikke er så gassdannende...hehe
Og det er? [X(][8|]

Back
Topp