Luft i magen :O

Ekstremt med luft her også. Raper og fiser konstant, er superdelikat :dead:
Må gjemme meg på toalettet for å slippe ut litt på jobb også xsmile9
 
Kiwi faktisk? Da skal jeg prøve det ut! :D
Ja, det skal kunne stabilisere magen litt og iallfall forhindre at man blir veldig treg i magen. Tenker at lufta ofte henger sammen med treg mage?... Men... har spist kiwi i dag jeg, og er ikke luftfri for å si det sånn... ;-)
 
Er så oppblåst går på litt hormonmedisiner som jeg skal gå på frem til uke 12,så dette blir hardt å skjule..
 
Jeg også :hilarious:
Heldigvis har jeg er arbeidsplass som tåler litt gass :hilarious::hilarious:
 
Har så mye luftsmerter i magen den er oppblåst helt fra under puppene og ned. Stor buksa på jobben som egentlig er stor i livet er nå for trang. Vet ikke hva jeg skal gjøre., noen som har noen tips?:)
 
Har så mye luftsmerter i magen den er oppblåst helt fra under puppene og ned. Stor buksa på jobben som egentlig er stor i livet er nå for trang. Vet ikke hva jeg skal gjøre., noen som har noen tips?:)
Hva har du spist for noe?
 
Brødskiver til frokost , en yoghurt med havregryn og blåbær før jobb kl. 12 og nå litt lasagne salat og en pakke med snack gulerltter. Pluss dent
 
Brødskiver til frokost , en yoghurt med havregryn og blåbær før jobb kl. 12 og nå litt lasagne salat og en pakke med snack gulerltter. Pluss dent
Dent kan gi luft i magen, de fleste typene er lakserende. Men da skal man jo gjerne spise mye da. Ikke uvanlig å få litt luft i magen, hørtes bare veldig ubehagelig ut sånn som du beskrev det :nailbiting:
 
Dent kan gi luft i magen, de fleste typene er lakserende. Men da skal man jo gjerne spise mye da. Ikke uvanlig å få litt luft i magen, hørtes bare veldig ubehagelig ut sånn som du beskrev det :nailbiting:
Ja kjempe ubehagelig er ordentlig stinn i magen:) spiste en pakke med dent :smiley-ashamed008:smiley-ashamed008
 
Jeg er også ekstremt luftig i magen pga hormonene. Og med forstoppelse på toppen blir det helt håpløst til tider. Jeg får mer luft når det er avføring som bør ut, selv om jeg ikke kjenner at jeg må på toalettet, så eneste anbefaling fra meg er å prøve å presse ting ut. Gå på toalettet litt oftere enn vanlig, press ut noe luft hver gang, og tillat deg selv å rape av hjertens lyst hjemme, og på toalettet på jobb. Er eneste som får meg gjennom dagen ;)
Er super delikat for samboeren som må høre på meg :wtf:
 
Ja kjempe ubehagelig er ordentlig stinn i magen:) spiste en pakke med dent :smiley-ashamed008:smiley-ashamed008
Den pakken kan nok ha gjort deg så luftig, i tillegg til hormonene du har i kroppen :arghh: dent med lakris f.eks. er lakserende i form av at det inneholder lakris OG kunstig søtning, og kan være hardere for magen enn mange tror.
 
Den pakken kan nok ha gjort deg så luftig, i tillegg til hormonene du har i kroppen :arghh: dent med lakris f.eks. er lakserende i form av at det inneholder lakris OG kunstig søtning, og kan være hardere for magen enn mange tror.
Ja kan hende vêr heldigvis med bringebær. Gjør vondt så det kjennes ut spm det er inlivmora men er jo bare luftsmerter håper jeg blir jo nervøs av slle vondter i magen
 
Back
Topp