Luft i magen :O

1barnvilha2

Betatt av forumet
Flere med luft i magen ?

Jeg går konstant rundt og har det så ubehagelig i magen. Jeg måtte ty til en treningstights som jeg kunne dra langt over magen og som ikke var stram.

Er dette et symptom ? :) Er 5+4
 
Ja, alltid fått mer luft i magen i svangerskapene, jeg går med strikk i knappehullet på buksene, strammer sånn :hungover:
 
Luft er min verste fiende :hilarious: spesielt i starten:D
 
Merker også mye til det, er veldig oppblåst og mye luftsmerter
 
Magen en som en ballong. Haha :yuck:
Gravidbukse er kjøpt inn, og har vurdert å bruke det noen ganger.
 
5+4 her og. Rene fise festivalen her. Litt stress mår du er på besøk :laughing001
 
Er det noen gode tips for å unngå luft i magen her?! Jeg blir gal snart....
 
Er det noen gode tips for å unngå luft i magen her?! Jeg blir gal snart....
Jeg prøver å redusere det med kosthold. Ikke så mye karbs, for da blir det ille. Lite sukker, masse vann. Har blitt mye bedre.
 
Ille..... Luft+treg.... Begynt å prøve med sviske, og har kjøpt inn kiwi i dag. Skal teste en kiwi om dagen, husker det gjorde susen med nr 2.
 
Luftsmertene er de værste :depressed: men kan ikke huske at jeg hadde så jækla med luft i magen sist gang :bored:

Det hadde jeg, var helt grusomt altså, ringte legevakta når jeg var sånn ca 5 uker på vei og trodde noe var alvorlig galt :p hehe, men det hjalp veldig med samarin og en periode måtte jeg ta minifom før hvert måltid, og var veldig plaget frem til uke 9 tror jeg men ikke hver dag, etter det gikk jeg rundt og prompet og rapte ofte :p men hadde ikke vondt ihvertfall :)
 
Sliter med luft selv, magen er kjempeoppblåst.. 5+5 her. Hatt det sånn siden jeg fikk positiv test, håper det roer seg litt kan være litt vondt:dead:
 
Back
Topp