Luer

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Vasker dere de før bruk? :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Nei, gjør ikke det:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jepp, vasker alle luer. De hjemmestrikkede/tykke skyller jeg bare opp.

har ikke gjort det nei, men kanskje lurt å ikke bruke de på 3 dager pga lus og slike ting

Ja det gjør jeg;-)

Akkurat som med andre klær man skal ha inn mot kroppen ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Det har jeg aldri gjort nei, men skal begynne med det nå! Vasker absolutt alt av klær, sengetøy,håndklær osv, før bruk, men luer har jeg liksom ikke tenkt på!

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, ikke nå..Gjorde det da han var baby:) Jeg plukker alltid varer lengst inne når jeg kjøper, så vil tro det er mindre sjanse for at noen har prøvd dem;)

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Nei, ikke nå..Gjorde det da han var baby:) Jeg plukker alltid varer lengst inne når jeg kjøper, så vil tro det er mindre sjanse for at noen har prøvd dem;)

Sent from my iPhone using Tapatalk -
Lus har aldri slått meg egentlig, men jeg tenker på fargestoffer. Går egentlig på autopilot her at alt nytt går i vaska før bruk. Iallefall til ungene, og håndklær og sengetøy ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Lus har aldri slått meg egentlig, men jeg tenker på fargestoffer. Går egentlig på autopilot her at alt nytt går i vaska før bruk. Iallefall til ungene, og håndklær og sengetøy ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Har jeg ikke tenkt på engang, hehe:) Håndklær og sengetøy vasker jeg alltid før bruk...Og i og for seg klær som skal inntil kroppen. Men ikke gjort det med luer riktignok. Jaja, kunne nok vært verre ting ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Har jeg ikke tenkt på engang, hehe:) Håndklær og sengetøy vasker jeg alltid før bruk...Og i og for seg klær som skal inntil kroppen. Men ikke gjort det med luer riktignok. Jaja, kunne nok vært verre ting ;)

Sent from my iPad using BV Forum
Ja kunne helt sikkert vært verre ;-)

Jeg passer nok litt ekstra på fordi storebror får hudreaksjoner av den minste ting, som annet vaskemiddel enn neutral feks. Kan ikke logge i annet sengetøy ei natt en gang før han er full i utslett...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Back
Topp