Vasker dere de før bruk? 
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herJa det gjør jeg;-)
Akkurat som med andre klær man skal ha inn mot kroppen ;-)
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Samme her.Det har jeg aldri gjort nei, men skal begynne med det nå! Vasker absolutt alt av klær, sengetøy,håndklær osv, før bruk, men luer har jeg liksom ikke tenkt på!
Sent from my iPhone using BV Forum
Lus har aldri slått meg egentlig, men jeg tenker på fargestoffer. Går egentlig på autopilot her at alt nytt går i vaska før bruk. Iallefall til ungene, og håndklær og sengetøy ;-)Nei, ikke nå..Gjorde det da han var babyJeg plukker alltid varer lengst inne når jeg kjøper, så vil tro det er mindre sjanse for at noen har prøvd dem
![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk -
Har jeg ikke tenkt på engang, heheLus har aldri slått meg egentlig, men jeg tenker på fargestoffer. Går egentlig på autopilot her at alt nytt går i vaska før bruk. Iallefall til ungene, og håndklær og sengetøy ;-)
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Ja kunne helt sikkert vært verre ;-)Har jeg ikke tenkt på engang, heheHåndklær og sengetøy vasker jeg alltid før bruk...Og i og for seg klær som skal inntil kroppen. Men ikke gjort det med luer riktignok. Jaja, kunne nok vært verre ting
![]()
Sent from my iPad using BV Forum