Lucy!

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Skal du ikke komme tilbake til oss på skjult snart? :D

Jeg har trua for det :D det er plass til flere :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, om andre vil komme så er de hjertelig velkommen :)

Tja, føler eg ikkje helt har tid nok om dagene... Hvertfall ikkje no når eg prøver å få døgnrytmen til B tilbake... Noe som er umulig siden han sovner i bilen på vei hjem fra bhg, og han klør seg til blods flere ganger for dagen, er ikkje en eneste plass på kroppen han har myk hud no... Sitter i skrivende stund utenfor døren på rommet og hører han romsterer og venter på st han skal finne roen og sove, så kanskje eg får en dupp igjen snart... Kontroll hos fastlege med hode i morgen og skal på HUS på torsdag... Men det er leeeeeenge til enda.... Er 2 netter eg må gjennom, og får neppe noe mirakelkur så blir vel noen uker til.....

Men må jo jobbe meg opp innlegg og slikt da, så da kan eg vel kanskje prøve å komme inn igjen på skjult :)

Last edited:
Du får ta det når du får tid :) du har jo allerede noen innlegg ;)

Du får ta det når du får tid :) du har jo allerede noen innlegg ;)
Ja eg har jo det, Hehehe.. Sitter og feirer seieren i kveld med litt sjokolade.. Første kvelden på 2-3 mnd der mini har sovnet på egenhånd uten byssing, bare 2-3 minutter med protest :)

Ja eg har jo det, Hehehe.. Sitter og feirer seieren i kveld med litt sjokolade.. Første kvelden på 2-3 mnd der mini har sovnet på egenhånd uten byssing, bare 2-3 minutter med protest :)
Så kjekt, la oss håpe det holder seg slik :) hjelper vel ikke akkurat på med jetlag oppi det hele :p

Så kjekt, la oss håpe det holder seg slik :) hjelper vel ikke akkurat på med jetlag oppi det hele :p
Eg har egentlig ikkje hatt jetlag, var trøtt på mandag etter jobb og siden har det gått som vanlig, har vel noe med at eg har sovet som eg er blitt vant med i det siste.. Legger meg etter at mini er sovnet ca 2030, sover til 23, våken til 01-02, sover til 3-4, våken til 5, sover til 0530.....

Eg har egentlig ikkje hatt jetlag, var trøtt på mandag etter jobb og siden har det gått som vanlig, har vel noe med at eg har sovet som eg er blitt vant med i det siste.. Legger meg etter at mini er sovnet ca 2030, sover til 23, våken til 01-02, sover til 3-4, våken til 5, sover til 0530.....
Slitsomt med så oppstykket søvn da!

Slitsomt med så oppstykket søvn da!
Veldig slitsomt, var slik på ferie og.. Så var liksom ikkje så mye "avslapping" var varmt og godt og slapp jobbe :P klarte faktisk å bruke penger på meg selv og ikkje bare på mini :P

Veldig slitsomt, var slik på ferie og.. Så var liksom ikkje så mye "avslapping" var varmt og godt og slapp jobbe :P klarte faktisk å bruke penger på meg selv og ikkje bare på mini :P
Hva kjøpte du til deg da? :)

Genser fra verdens beste fotball lag (amerikansk fotball)
2 Levis jeans
Sokker, genser, bukse og tskjorte fra Under Armour, og så noen topper fra Levis.. :) jo og så noen kjoler faktisk.. Hehehe..

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    205,8 KB · Visninger: 19
Genser fra verdens beste fotball lag (amerikansk fotball)
2 Levis jeans
Sokker, genser, bukse og tskjorte fra Under Armour, og så noen topper fra Levis.. :) jo og så noen kjoler faktisk.. Hehehe..
Kjekt med litt nytt :) kan ikke huske sist jeg handlet noe til meg selv :p

Kjekt med litt nytt :) kan ikke huske sist jeg handlet noe til meg selv :p
Fikk penger av mamma med beskjed om å bruke på meg selv.. Og så fikk jo mini ekte Bomberjacket av meg! Han var såååå tøff med den på seg! Hehehe.. Håper bare ikkje han er allergisk mot ullforet i den...

Fikk penger av mamma med beskjed om å bruke på meg selv.. Og så fikk jo mini ekte Bomberjacket av meg! Han var såååå tøff med den på seg! Hehehe.. Håper bare ikkje han er allergisk mot ullforet i den...
Nei, det ville jo vært kjedelig... Her er det kun ull som kommer rett på huden som irriterer virker det som.

Nei, det ville jo vært kjedelig... Her er det kun ull som kommer rett på huden som irriterer virker det som.
eg har gitt vekk alle ullklærne hans... :/

Men eg øyner et håp, vi skal på sjukehuset i morgen!

eg har gitt vekk alle ullklærne hans... :/

Men eg øyner et håp, vi skal på sjukehuset i morgen!
Du får holde oss oppdatert! Er nok lurt å kutte ull ja når han er så plaga som han er. Her er vi heldigvis ikke så plaget, får noen utbrudd innimellom, stort sett rundt halsen og i albuene.

Du får holde oss oppdatert! Er nok lurt å kutte ull ja når han er så plaga som han er. Her er vi heldigvis ikke så plaget, får noen utbrudd innimellom, stort sett rundt halsen og i albuene.
I dag når eg smørte så hadde han blødende sår fra ankelen og opp til lysken på begge beina, så på siden av magen, brystet, hals, nakke, ansiktet og under armene... :/ så ja, det er mye, og eg håper på en vidunderkur :P

I dag når eg smørte så hadde han blødende sår fra ankelen og opp til lysken på begge beina, så på siden av magen, brystet, hals, nakke, ansiktet og under armene... :/ så ja, det er mye, og eg håper på en vidunderkur :P
Stakkars, høres ikke greit ut.

Back
Topp