Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja eg har jo det, Hehehe.. Sitter og feirer seieren i kveld med litt sjokolade.. Første kvelden på 2-3 mnd der mini har sovnet på egenhånd uten byssing, bare 2-3 minutter med protestDu får ta det når du får tiddu har jo allerede noen innlegg
![]()
Så kjekt, la oss håpe det holder seg slikJa eg har jo det, Hehehe.. Sitter og feirer seieren i kveld med litt sjokolade.. Første kvelden på 2-3 mnd der mini har sovnet på egenhånd uten byssing, bare 2-3 minutter med protest![]()
Eg har egentlig ikkje hatt jetlag, var trøtt på mandag etter jobb og siden har det gått som vanlig, har vel noe med at eg har sovet som eg er blitt vant med i det siste.. Legger meg etter at mini er sovnet ca 2030, sover til 23, våken til 01-02, sover til 3-4, våken til 5, sover til 0530.....Så kjekt, la oss håpe det holder seg slikhjelper vel ikke akkurat på med jetlag oppi det hele
![]()
Slitsomt med så oppstykket søvn da!Eg har egentlig ikkje hatt jetlag, var trøtt på mandag etter jobb og siden har det gått som vanlig, har vel noe med at eg har sovet som eg er blitt vant med i det siste.. Legger meg etter at mini er sovnet ca 2030, sover til 23, våken til 01-02, sover til 3-4, våken til 5, sover til 0530.....
Veldig slitsomt, var slik på ferie og.. Så var liksom ikkje så mye "avslapping" var varmt og godt og slapp jobbeSlitsomt med så oppstykket søvn da!
Hva kjøpte du til deg da?Veldig slitsomt, var slik på ferie og.. Så var liksom ikkje så mye "avslapping" var varmt og godt og slapp jobbeklarte faktisk å bruke penger på meg selv og ikkje bare på mini
![]()
Kjekt med litt nyttGenser fra verdens beste fotball lag (amerikansk fotball)
2 Levis jeans
Sokker, genser, bukse og tskjorte fra Under Armour, og så noen topper fra Levis..jo og så noen kjoler faktisk.. Hehehe..
Fikk penger av mamma med beskjed om å bruke på meg selv.. Og så fikk jo mini ekte Bomberjacket av meg! Han var såååå tøff med den på seg! Hehehe.. Håper bare ikkje han er allergisk mot ullforet i den...Kjekt med litt nyttkan ikke huske sist jeg handlet noe til meg selv
![]()
Nei, det ville jo vært kjedelig... Her er det kun ull som kommer rett på huden som irriterer virker det som.Fikk penger av mamma med beskjed om å bruke på meg selv.. Og så fikk jo mini ekte Bomberjacket av meg! Han var såååå tøff med den på seg! Hehehe.. Håper bare ikkje han er allergisk mot ullforet i den...
eg har gitt vekk alle ullklærne hans... :/Nei, det ville jo vært kjedelig... Her er det kun ull som kommer rett på huden som irriterer virker det som.
Du får holde oss oppdatert! Er nok lurt å kutte ull ja når han er så plaga som han er. Her er vi heldigvis ikke så plaget, får noen utbrudd innimellom, stort sett rundt halsen og i albuene.eg har gitt vekk alle ullklærne hans... :/
Men eg øyner et håp, vi skal på sjukehuset i morgen!
I dag når eg smørte så hadde han blødende sår fra ankelen og opp til lysken på begge beina, så på siden av magen, brystet, hals, nakke, ansiktet og under armene... :/ så ja, det er mye, og eg håper på en vidunderkurDu får holde oss oppdatert! Er nok lurt å kutte ull ja når han er så plaga som han er. Her er vi heldigvis ikke så plaget, får noen utbrudd innimellom, stort sett rundt halsen og i albuene.
Stakkars, høres ikke greit ut.I dag når eg smørte så hadde han blødende sår fra ankelen og opp til lysken på begge beina, så på siden av magen, brystet, hals, nakke, ansiktet og under armene... :/ så ja, det er mye, og eg håper på en vidunderkur![]()