Luciatog i barnehagen

Ingen feiring :(
 
1745

Oppmøte 1730, levers i garderobe i dress og lucia utenpå, foreldre ut og venter, toget går 1745 også synger de litt og serverer lussekatter


Eller som lillemor, snart tre år fortalte sin far i dag.

Pappa, i dag er det Lucia i barnehagen. Vi får et lys! Også kommer det en buss!!

buss.. tog... noe sånt. ;)
 
Der ungene gikk hadde de kl 08, der jeg jobbet hadde vi på ettermiddagen. Ca kl 15

Passet meg ypperlig, fikk med meg Lucia på begge steder.

Nå er begge på skolen da, men der går 4.trinn på morran for hele skolen.
 
Var vel klokka 0900 i barnehagen her tror jeg. Litt usikker, siden vi ikke har barn i barnehagen selv.
 
1530 :)
De hadde visst på morgenen tidligere, men det fungerte dårlig med trøtte unger. Har fungert bedre på ettermiddagen.
Sender med klær og lys, også blir de kledd opp der
 
3. klasse går lucia på skolen forresten, med lussekatter til hele skolen, det skjer på morgenen i dag helt uten at vi får det med oss.
 
De gikk kl.10.30 i luciatog på et shoppesenter og så har vi Lucia feiring i barnehagen kl.15 der alle foreldre og søsken er invitert. Gleder meg!
 
Gikk inn til skolen kl 9:30 idag :) Var på allaktivitetshuset igår og sang for de eldre som
var på kafé :)
 
I år er det 15.30. :)
 
De hadde markering i dag, men kun for barna :-(
 
Kl 0830.
Noe jeg synes er for tidlig. De burde ventet til 09. Da er frokosten ferdig og alle levert.
 
Kl 07 for foreldrene. De gikk på gamlehjemmet i 11 tiden også. I fjor var det kl 15 i bhg men de prøver vel noe nytt. Bhg vår åpner 06.30.
 
På ettermiddagen. Kl 16-16.30 tida. Også holder de det ute. Fyrer i båltønner, gløgg, kaffe og lussekatter . Barna går rundt bygningen eller på gangstien og inn i bhg. Så stiller de seg opp å synger, en ansatt spiller gitar osv.

Kjempe koslig :)
 
Nettopp hjemme etter en iskald time ute i bhg
 
8.30 går de tog gjennom alle avdelingene i barnehagen, så er det luciafrokost for barn og foreldre avdelingsvis. Veldig koselig for oss foreldre
 
Back
Topp