Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det er jo fortsatt tidlig
Jeg håper for deg!De testene der burde vært ulovlig å selge! Makan til møkkatester....Er 6 dpo idag, og fikk en liten frisk blødning 3 dpo. Tok test igår som var helt blenda av samme slag, men idag ser jeg en skygge.. Er det bare meg???![]()

Å herre!!!! Nei dette er jo ikke greit!! Jeg ble så oppslukt av den streken i går og nå er jeg litt irritert på meg selvDe testene der burde vært ulovlig å selge! Makan til møkkatester....
Disse strekene kom på mine tester, en vart tatt morgen og den andre kveld. Jeg hadde også andre tester liggende som ikke var en skygge på en gang. Dagen etter var jeg hos legen der det ble tatt en blodprøve, den var negativ![]()
Jeg sendte klage til farmasiet, der jeg bestilte dem. de skulle sende videre til leverandør og jeg fikk gavekort på verdien av testene.. Det var skikkelig nedtur, værtfall når de var SÅ sterke, og rosa tilogmed... på tråden "oss testetøser imellom" er det flere med samme erfaring som meg angående disse testene. håper flest mulig ser det og unngår denne typen, fordi det et veldig skuffende med falsk positiv. Håper det er en gyldig positiv for din delÅ herre!!!! Nei dette er jo ikke greit!! Jeg ble så oppslukt av den streken i går og nå er jeg litt irritert på meg selvjeg venter til i morgen og tar en tidligtest i morgen.
Fikk du testet? Hvordan gikk det?![]()
Hei! Samme kveld tok jeg en annen tidligtest som var blenda, og da har jeg ikke testet mer etter det. Tenker jeg venter til nærmere IKM. Pleier å spotte 1-2 dager, så jeg får vel svaret snart uansettFikk du testet noe mer? Nysgjerrig![]()