Loyds pharmacy - skygge eller strek?!

Rosafrue

Glad i forumet
Marshmallows 2022
Er 6 dpo idag, og fikk en liten frisk blødning 3 dpo. Tok test igår som var helt blenda av samme slag, men idag ser jeg en skygge.. Er det bare meg???:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Vedlegg

• thumbnail_image0.png
    thumbnail_image0.png
    973,8 KB · Visninger: 271
Prøv en annen test. Lloyds er kjent for skyggestreker :/ Har selv opplevd det to ganger. Stoler ikke på de testene. Krysser fingrene for at du har spire i magen :)

Ser dessverre ikke noe, men krysser fingrene for at det er noe der, test igjen i morgen!!! Og hold oss oppdatert :) :Heartred

Jeg ser strek! Også sett mange her inne som har fått strek på denne og så har det ikke vært noe - prøv en annen test også :Heartred Det er jo fortsatt tidlig:shy: Jeg håper for deg!

Jeg ser strek, men den ser ut til å være litt langt ut. Men skal kanskje være der. Har du tatt noen ny test?

Er 6 dpo idag, og fikk en liten frisk blødning 3 dpo. Tok test igår som var helt blenda av samme slag, men idag ser jeg en skygge.. Er det bare meg???:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
De testene der burde vært ulovlig å selge! Makan til møkkatester....
Disse strekene kom på mine tester, en vart tatt morgen og den andre kveld. Jeg hadde også andre tester liggende som ikke var en skygge på en gang. Dagen etter var jeg hos legen der det ble tatt en blodprøve, den var negativ :bored::bored:

Vedlegg

• Screenshot_20200628_174458.jpg
    Screenshot_20200628_174458.jpg
    49 KB · Visninger: 197
  • 20200808_022018.jpg
    20200808_022018.jpg
    92,4 KB · Visninger: 191
De testene der burde vært ulovlig å selge! Makan til møkkatester....
Disse strekene kom på mine tester, en vart tatt morgen og den andre kveld. Jeg hadde også andre tester liggende som ikke var en skygge på en gang. Dagen etter var jeg hos legen der det ble tatt en blodprøve, den var negativ :bored::bored:
Å herre!!!! Nei dette er jo ikke greit!! Jeg ble så oppslukt av den streken i går og nå er jeg litt irritert på meg selv :P jeg venter til i morgen og tar en tidligtest i morgen.

Å herre!!!! Nei dette er jo ikke greit!! Jeg ble så oppslukt av den streken i går og nå er jeg litt irritert på meg selv :p jeg venter til i morgen og tar en tidligtest i morgen.
Jeg sendte klage til farmasiet, der jeg bestilte dem. de skulle sende videre til leverandør og jeg fikk gavekort på verdien av testene.. Det var skikkelig nedtur, værtfall når de var SÅ sterke, og rosa tilogmed... på tråden "oss testetøser imellom" er det flere med samme erfaring som meg angående disse testene. håper flest mulig ser det og unngår denne typen, fordi det et veldig skuffende med falsk positiv. Håper det er en gyldig positiv for din del :D

Back
Topp