Lov?

MalinDalin

Forumet er livet
Er det liv å være lei nå? Jeg er så utålmodig og tung og tissetrengt og sur og sliten. Vet jeg "bare" er i uke 38 og kan risikere å måtte vente i 4 uker til, men søren. KOM UT!!! Jeg vil treffe deg nå!

Samme her, og jeg er 35+5 :p Har kost meg som gravid, men lengter etter å møte lillegutt ..

Jeg er 39+3 nå. 7 dager igjen til termin og er lei jeg også.. Lei av å ikke ha energi til noe og vil bare få bebisen min på utsiden..!

Veldig lov! Jeg og er dritlei, vondt overalt og grinete. Det verste med disse siste ukene er ventingen og uvissheten rundt når det skjer. Skjønner deg veldig godt :) og jeg er vare 37+3

Ja jeg er lei. Vanskelig å finne gode sitte- og liggestillinger og magen er tung!

Veldig lov! Jeg og er dritlei, vondt overalt og grinete. Det verste med disse siste ukene er ventingen og uvissheten rundt når det skjer. Skjønner deg veldig godt :) og jeg er vare 37+3
Mhm. Uvissheten. Med Nathaniel hadde jeg jo allerede født og kommet hjem fra sykehuset nå. Jeg vil så gjerne møte henne snart! Også vil jeg kunne stuke tåa og si au uten at samboer farer opp og spør om det er på G.

Mhm. Uvissheten. Med Nathaniel hadde jeg jo allerede født og kommet hjem fra sykehuset nå. Jeg vil så gjerne møte henne snart! Også vil jeg kunne stuke tåa og si au uten at samboer farer opp og spør om det er på G.

Akkurat! Jm sa på forrige kontroll at jeg ikke skulle se bort fra at det ble et maibarn. Det skulle hun aldri sagt, er helt sykt utålmodig nå. Forrige gang gikk jeg 11 dager OVER termin så var veldig forberedt på det fra starten av, men når hun sier sånn blir jeg jo helt fucka i hodet :p

Er 37+1 og er lei nå kjenner jeg. Har hatt mange vondter dette svangerskapet og ønsker bare å møte lille nå. Men vet det kan bli en stund til enda. Har hatt mye maserier og kynnere i dag, så det merkes at det går rette veien iallefall :)

Akkurat! Jm sa på forrige kontroll at jeg ikke skulle se bort fra at det ble et maibarn. Det skulle hun aldri sagt, er helt sykt utålmodig nå. Forrige gang gikk jeg 11 dager OVER termin så var veldig forberedt på det fra starten av, men når hun sier sånn blir jeg jo helt fucka i hodet :p
Syns det er så unødvendig av jordmødre og si slikt med mindre de kan garantere det!

På hvilket grunnlag sa hun det? Skal til jordmor på torsdag. Er da 37 uker. Vil gjerne vite hva jeg skal spørre om for å få hun til å vurdere det :P

Fordi han festa hodet i uke 35, mye maserier og kynnere samt "draget i ansiktet" som hun sa... Jeg er vel heller mer skeptisk jo lenger tiden går. Hatt tre netter uten maserier på 2 uker nå så virker ikke som det er et tegn..

Jeg er litt sliten av alle plagene dette medfører..
Og føler meg tung..

Tror jeg må finne meg et prosjekt som får ventetiden til å gå litt raskere, noen som har gode forslag? Jeg er ikke et strikke/heklemenneske :p

Back
Topp