MalinDalin
Forumet er livet
Er det liv å være lei nå? Jeg er så utålmodig og tung og tissetrengt og sur og sliten. Vet jeg "bare" er i uke 38 og kan risikere å måtte vente i 4 uker til, men søren. KOM UT!!! Jeg vil treffe deg nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm. Uvissheten. Med Nathaniel hadde jeg jo allerede født og kommet hjem fra sykehuset nå. Jeg vil så gjerne møte henne snart! Også vil jeg kunne stuke tåa og si au uten at samboer farer opp og spør om det er på G.Veldig lov! Jeg og er dritlei, vondt overalt og grinete. Det verste med disse siste ukene er ventingen og uvissheten rundt når det skjer. Skjønner deg veldig godtog jeg er vare 37+3
Mhm. Uvissheten. Med Nathaniel hadde jeg jo allerede født og kommet hjem fra sykehuset nå. Jeg vil så gjerne møte henne snart! Også vil jeg kunne stuke tåa og si au uten at samboer farer opp og spør om det er på G.
Syns det er så unødvendig av jordmødre og si slikt med mindre de kan garantere det!Akkurat! Jm sa på forrige kontroll at jeg ikke skulle se bort fra at det ble et maibarn. Det skulle hun aldri sagt, er helt sykt utålmodig nå. Forrige gang gikk jeg 11 dager OVER termin så var veldig forberedt på det fra starten av, men når hun sier sånn blir jeg jo helt fucka i hodet![]()
Ja!Syns det er så unødvendig av jordmødre og si slikt med mindre de kan garantere det!
Enig! Nå er alle kynnere og maserier opptakten til noe og jeg er like skuffa når de går over av seg selv etter noen timer
På hvilket grunnlag sa hun det? Skal til jordmor på torsdag. Er da 37 uker. Vil gjerne vite hva jeg skal spørre om for å få hun til å vurdere detAkkurat! Jm sa på forrige kontroll at jeg ikke skulle se bort fra at det ble et maibarn. Det skulle hun aldri sagt, er helt sykt utålmodig nå. Forrige gang gikk jeg 11 dager OVER termin så var veldig forberedt på det fra starten av, men når hun sier sånn blir jeg jo helt fucka i hodet![]()
Beste er bare å instille seg på å gå til termindato minst, og gjerne litt lengre.