Lov å si dritt lei?

Frksvima

Betatt av forumet
De siste dagene har jeg kjent ordentlig på det å være dritt lei av å gå gravid.. :O flere venninner sv meg har født ( termin etter meg :P ) og når jeg da får se de nydelig små nurka kjenner jeg det ekstra godt!

Alt er vell mer eller mindre klart, noen småting her og der.. Men helt ærlig kunne jeg ønske hun bare kom nå. Terminen er 16. Juni og kroppen er veeeeeeldig sliten.. Vil bare ha lille tulla mi i armene :) <3

Noen flere med slik tankegang? :P

Henger meg med på drittlei :p Termin om to minutter, vil ha baby ut NÅ! :D

Kunne ikke sagt meg mer enig... Terminen min var 26. mai... Tror jeg blir sprø snart.

Lei nå ja! 6 dager på overtid.

Enig! Dessverre er jeg ikke klar rent praktisk, og jeg har ikke barnevakt til toåringen før til helga, så det ville vært litt dumt om lillebror kom nå. Men likevel da.... ;-)

Varierer veldig med formen min! Hadde en dag her jeg hadde så vondt i bekkenet jeg ikke klarte å gå skikkelig og var vondt å ligge! Da var jeg nesten deprimert! Så våknet jeg dagen etter og var full i energi og smertefri! Da kan jeg lett gå en uke over! Poenget mitt er at det henger så utrolig sammen med vondter og dagsform!

Ja er stor forskjell på dagsformen og energien her og!! En kjip dag i dag (som ikke ble no bedre av å stå opp til regn ) siste dagene på jobb før permisjon nå, er sååå klar for permisjon og baby!!! :)

Det er lov :) Jeg er ikke der helt enda, men har termin 23. så det kommer nok snart..

Møkkalei.no 10 dager til termin og har det meste av plager. Suuuper trøtt om dagene og små vondter her og der. Vil ha babyen min nå!!! :)

Dritt lei her også 38+0. Fått masse vann i kroppen de siste dagene, bena er som tømmerstokker og er ganske ubehagelig. Bare fem minutter på bena gjør at korsryggen gjør sinnsykt vondt. Blir nesten litt deprimert av tanken på at jeg kan gå hele 4 uker til før jeg blir igangsatt.

I går hadde jeg en fin dag bekkenmessig.. Gikk uten problemer og smerter.. I dag greier jeg nesten ikke gå :( så sinnsykt vondt.. Nesten så jeg vurderer å finne fram krykkene mine.. Da er det ekstra drygt å gå gravid :(

Jeg synes også det er nok nå. Er ikke superlei, men kjenner jeg blir litt furt når jeg ser på fødelista at flere får i uke 38. Og het er jeg 40+4 og ingen tegn til at noe nærmer seg.

Tror løsninga er å ikke følge med på fødelista, hehe. Har gått over med begge jentene, så jeg er forberedt på overtid. Men det er så ubehagelig og upraktisk å være så stor!

Jeg synes også det er nok nå. Er ikke superlei, men kjenner jeg blir litt furt når jeg ser på fødelista at flere får i uke 38. Og het er jeg 40+4 og ingen tegn til at noe nærmer seg.

Tror løsninga er å ikke følge med på fødelista, hehe. Har gått over med begge jentene, så jeg er forberedt på overtid. Men det er så ubehagelig og upraktisk å være så stor!
Ikke lenge igjen for deg da <3

Jeg kan godt forstå frustrasjonen, iallefall for dere som er over termin nå :-) jeg er 38+2 idag, og babyen kan godt vente litt, gjerne til sommerferien starter, blir så mye enklere med barnepass for alle 5 ungene våre når den har startet, så jeg går gjerne 4 dager over denne gangen :-)

Back
Topp