Lov å liste seg inn her?

Uglemamma

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Jeg har fått beregnet termin ca 30.12, men har tro på at det blir en januar baby i og med at det er første... Lov å delta her? Føler alle i desember 2014 er kommet så mye lengre i sine svangeskap, at jeg føler meg mer "hjemme" i deres diskusjoner... :p I allefall, veldig kvalm nå med mye oppkast x flere daglig, helt elendig form, uke 7+1 idag. Noen som har tips som hjelper på kvalme/oppkast? :D

Hei og velkommen til oss :)
Jeg er veldig kvalm selv, var på apoteket og kjøpte armbånder mot kvalmen, skal prøve dem. Tidligvis så skal d funke bra :) vi får se.
Lykke til

❤️01.01.15❤️

Hei, gratulerer! Så klart får du være her ;)

Du er veeeldig velkommen hit:) man pleier jo også ofte å bli satt tilbake 1-4 dager på ordinær ultralyd, så da er det kanskje termin i januar uansett.
eneste som hjelper veeeldig godt på kvalmen her er å spise hver 3dje time til tross for lite matlyst. Og lakris hjelper litt:)

Takk for det! :-) Har forsøkt postafen idag, helt uten effekt :( Må kanskje vurdere et sånn armband da :)

Jeg har termin mellom 27des- 1 januar.. Men holder meg her jeg også :)

Mamma for første gang i des/jan <3

Takk for det! :-) Har forsøkt postafen idag, helt uten effekt :( Må kanskje vurdere et sånn armband da :)
Har redda meg for mye kvalme:) er kvalm 24/7 så jeg klarer meg ikke uten de bånda:) med de kan jeg funke til tider normalt

<3 venter en vinterbebi <3

Hei og velkommen! For drøyt 16 måneder siden hadde jeg termin 29. desember, og gutten kom 6. januar. Var en veldig spennende tid, det å se hvilken side av nyttår vi landet på. Håper kvalmen gir seg!

Tusen takk :D så mange koselige folk her :))

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer og velkommen :D Vi har allerede flere tråder her inne om kvalme, du får lese deg opp litt :p

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Gratulerer og velkommen hit :D :D

Back
Topp