Long time no update

RockStarBaby skrev:
Oioi!! Gratulere sååå mye!! Jeg så først profilbildet ditt også husket jeg at du har sagt at du skulle bruke det når du ble gravid så jeg skjønte fort tegninga + de fine testene da emoticon
Unner deg virkelig dette altså Kakken og forhåpentligvis er jeg ikke langt etter 

Ja, endelig kunne jeg bruke det! 
Tusen takk og jeg håper inderlig du snart kommer etter! <3

Prikketrusa skrev:
Hurra for frøet i magen, Kakken!
*Vil ikke ha deg tilbake på FS nå, samme hvor mye god stemning du skaper* 

Hihi... Nei, det får bli først når vi skal ha nestemann det da emoticon

NÆÆÆÆ! SERR?????

HIPP HURRA FOR KAKKEN!!!!! OG KAKKELITEN SELVFØLGELIG emoticon

Endelig smiler lykken til dere! Dette var en skikkelig lykke historie å møte innpå her!!
Ble så glad for deres vegne nå at jeg feller snart et par tårer *Hopper av glede*

bra gubben ikke er her og ser meg, han har sikkert rista på huet og lurt på hva som feiler meg

Gratulerer søte Kakken... var ikke her inne så lenge, og var ikke så veldig aktiv, men det skal sis at jeg har tenkt på deg og krysset for dere.. for at det måtte lykkes.. så fikk jeg det for meg akkurat nå, at .. jammen, må jeg inn å se om det er noe nytt.. og... ooo lykke.. dette er helt fantastisk!!

Gleder meg stort med dere!

Å kjære kjære Kakken!!!!!! Har vært innom her inne i mellom for å se etter oppdatering fra deg. Nå er jeg bare så utrolig glad!!!!  Gratulerer så masse! Endelig var det din tur! Mitt i mine barselshormoner strømmer tårene på her. Ønsker deg alt det beste. Lykke til med graviditeten. Dette var en kjempe god nyhet som lyste opp dagen min! Pass godt på huleboeren din! Klemmer fra mammamoren emoticon U made my day!!!!! 

Jeg var ikke her så lenge, men du var en jeg virkelig la merke til; god, snill og med et stort hjerte for alle sammen! Jeg har vært innom her innimellom og sneket, bare for å se hvordan det har gått med jentene som har vært her. Og, har alltid håpet at nå skulle det være Kakken sin tur!! Så, endelig!!! GRATULERER!!! Ønsker deg masse lykke til framover i svangerskapet!!!   (må nok snike litt på oppdateringer fra deg framover også! :) )

Dette var virkelig koselig lesning, og den største solskinnshistorien på lenge. ENDELIG er kakkeliten på vei! Det er så rart å være nygravid for første gang.. man VET det så inderlig, men det er allikevel så utrolig fremmed, fantastisk, skummelt, nydelig - ja, det er mange følelser involvert. Og du har jo hele IVF-prosessen oppå der igjen.

Ønsker all lykke til, og skal følge spent med på utviklingen! emoticon

Har fulgt litt med på seg så dette var jo kjempekjekt!! Lykke til i svangerskapet!

BreeVanDeKamp skrev:
NÆÆÆÆ! SERR?????

Endelig smiler lykken til dere! Dette var en skikkelig lykke historie å møte innpå her!!
Ble så glad for deres vegne nå at jeg feller snart et par tårer *Hopper av glede*

Hihi... Serr! emoticon
Takk, søte deg! 
Skal tenke på deg i kveld! emoticon It`s tuesday!  

mon petit skrev:
Gratulerer søte Kakken... var ikke her inne så lenge, og var ikke så veldig aktiv, men det skal sis at jeg har tenkt på deg og krysset for dere.. for at det måtte lykkes.. så fikk jeg det for meg akkurat nå, at .. jammen, må jeg inn å se om det er noe nytt.. og... ooo lykke.. dette er helt fantastisk!!

Gleder meg stort med dere!

Åh, så koselig! 

mammamoren skrev:
Å kjære kjære Kakken!!!!!! Har vært innom her inne i mellom for å se etter oppdatering fra deg. Nå er jeg bare så utrolig glad!!!!  Gratulerer så masse! Endelig var det din tur! Mitt i mine barselshormoner strømmer tårene på her. Ønsker deg alt det beste. Lykke til med graviditeten. Dette var en kjempe god nyhet som lyste opp dagen min! Pass godt på huleboeren din! Klemmer fra mammamoren emoticon U made my day!!!!! 

Er ikke du søt da? 
Tusen takk mammamoren og håper du koser deg med den lille! 

litjpia.tm skrev:
Jeg var ikke her så lenge, men du var en jeg virkelig la merke til; god, snill og med et stort hjerte for alle sammen! Jeg har vært innom her innimellom og sneket, bare for å se hvordan det har gått med jentene som har vært her. Og, har alltid håpet at nå skulle det være Kakken sin tur!! Så, endelig!!! GRATULERER!!! Ønsker deg masse lykke til framover i svangerskapet!!!   (må nok snike litt på oppdateringer fra deg framover også! :) )

Åh, så koselig at du har tenkt på meg og bare koselig om du følger meg videre også! 
Tusen tusen takk! 

Imogene skrev:
Dette var virkelig koselig lesning, og den største solskinnshistorien på lenge. ENDELIG er kakkeliten på vei! Det er så rart å være nygravid for første gang.. man VET det så inderlig, men det er allikevel så utrolig fremmed, fantastisk, skummelt, nydelig - ja, det er mange følelser involvert. Og du har jo hele IVF-prosessen oppå der igjen.

Ønsker all lykke til, og skal følge spent med på utviklingen! emoticon

Ja, det er helt surrealistisk og samtidig helt overveldende fantastisk! 

eLLe*meLLe skrev:
Har fulgt litt med på seg så dette var jo kjempekjekt!! Lykke til i svangerskapet!

Tusen takk eLLe*meLLe 

Kakken skrev:

BreeVanDeKamp skrev:
NÆÆÆÆ! SERR?????

Hihi... Serr! emoticon
Takk, søte deg! 
Skal tenke på deg i kveld! emoticon It`s tuesday!  

hahaha,, u do that emoticon

Gratulerer så masse Kakken, nå ble jeg kjempe glad når jeg leste dette

Jeg har ikke vært her inne så mye i det siste selv.

Lykke til videre med svangerskapet, håper det blir helt fantastisk for deg.

catnip skrev:
Gratulerer så masse Kakken, nå ble jeg kjempe glad når jeg leste dette

Jeg har ikke vært her inne så mye i det siste selv.

Lykke til videre med svangerskapet, håper det blir helt fantastisk for deg.

Tusen takk catnip! 
Jeg krysser og håper for dere!

Back
Topp