Long time no update

Dette er den beste nyheten ever...

Gratulerer igjen vennen..

Jeg husker deg godt snuppa :-) Vet ikke om du husker meg da, jeg het Hønsa når jeg var her inne men forandret nicket etterhvert...

Nå er jeg prøver igjen etter at lillingen min døde av hjertefeil :-( så håper litt av babystøvet treffer meg også, selv om jeg ikke har vært av de som sliter med å bli gravid så kan ikke det skje fort nok nå...

Lykke til med svangerskapet- måtte det holde hele veien til oktober :-)

Gratulerer så mye

det var virkelig på tide at d blei din tur emoticon

klem fra tidligere trailer smurf emoticon

Utrolig koselig at det endelig klaffet for dere! jeg husker deg fra "før svagerskapet" i 2009/2010. Krysser fingrene for at denne etterlengtede spiren sitter godt :D

ÅÅÅÅÅhh, endelig!!!! GRATULERER så utrolig mye! Ønsker deg masse lykke til, Kakken!

Samuels hjertemamma skrev:
Jeg husker deg godt snuppa :-) Vet ikke om du husker meg da, jeg het Hønsa når jeg var her inne men forandret nicket etterhvert...

Nå er jeg prøver igjen etter at lillingen min døde av hjertefeil :-( så håper litt av babystøvet treffer meg også, selv om jeg ikke har vært av de som sliter med å bli gravid så kan ikke det skje fort nok nå...

Lykke til med svangerskapet- måtte det holde hele veien til oktober :-)

Jeg husker deg vettu.
Nei, så trist! :( Ord strekker virkelig ikke til! 
Håper dere blir velsigna med en skatt veldig snart <3

Sender deg babystøv i bøtter og spann!

Smurfine88 skrev:
Gratulerer så mye

det var virkelig på tide at d blei din tur emoticon

klem fra tidligere trailer smurf emoticon

Halla! Tusen takk! 

KonTrolla skrev:
ÅÅÅÅÅhh, endelig!!!! GRATULERER så utrolig mye! Ønsker deg masse lykke til, Kakken!

Taaaakk! Regner med at du syns oktober er en fin måned emoticon

Ååå !! Så gode nyheter :) Nå ble jeg skikkelig glad på deres vegne :) Masse lykke til i svangerskapet:) klem fra meg og oktober-skatten min :)

Kakken skrev:

KonTrolla skrev:

Taaaakk! Regner med at du syns oktober er en fin måned emoticon

Hihi.. Kjempefineste måneden det  Du har jo klart å få en dag fra terminen jeg hadde (16.oktober) og det var jo nesten litt festlig Her ble det forsinkelse, og selv om vi prøvde hardt på 20.10.2010, så ble det 21.10.2010. Du får satse på 12.10.2012 (hilsen tallsystematikeren )

Hvis man skal dra frem fordelene med termin i oktober, så er altså det klær! Man slipper å kjøpe digre vinterjakker og stort, varmt tøy Bare sånn, siden vi først var inne på det *fnis*

Men sånn seriøst, det viktigste er alt at går bra meg deg og Kakkeliten! Unner deg den lykkelige tilværelsen!! :))

Hei Kakken!

Gratulerer så mye med spira!!! Jeg hang her på FS en stund i 2010 og 2011, og jeg husker deg godt. Så fantastisk at den endelig satt, veldig glad for din skyld:) Kos deg masse, håper du får en strålande svangerskap!

hang en del her inne før, og måtte innom å se hva som var nytt her nå etter en lang pause. Den første jeg leita etter var da Kakken å gjett om jeg ble glad nå!!!!! Så utrooooolig velfortjent!!!! 
Kooooos deg så uendelig mye med spira og lykke til i resten av svangerskapet! Det kommer til å gå som en drøm!! 

Back
Topp