Long time no update

Ååååååå!!! Ble skikkelig glad nå! Har vært her å sett ganske lenge på deg for å se om det skjedde noe og nå plutselig denne tråden! :)

Det er velfortjent. Håper du får ett fint svangerskap og du kommer til å bli perfekt mamma til din baby:) Kos deg i tiden fremover :)

citlon skrev:
Saa fantastisk KakkenGratulerer saa masse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ble saa glad paa dine vegne at taarene triller litt her...Er gravid og..saa mulig det er aarsaken;-)..men dette var veldig kjekt!!!!!!!!!!!!!!!Det finnes alltid haap-selv om det ser morkt ut..

Beklager..manler de rette bokstavene paa denne pc-en

Masse lykke til-dette SKAL gaa bra..Det er din tur naa

Så søt du er da! *Rørt*
Tusen tusen takk! 

¤Mosepjusk¤ skrev:
ENDELIG søte du!!! :) Har ventet på å lese disse ordene fra akkurat deg!
Hang inne på FS i 16 mnd selv, og husker deg som evig positiv og glad på andres vegne, en utrolig dame!! :) Visste du skulle ha prøverør en gang etter jul, og har stadig vært inne å sett etter oppdateringer fra deg! :)

Jeg unner deg dette så inderlig mye og krysser alt jeg har for at lillespiren holder seg inne i magen din helt til oktober! :)

GRATULERER SÅ MASSE!!!!!!!!!!!!!!! <3
Hurra, hurra, hurra!!!

Klemmer i fleng! :)

Det varmer å lese sånt! <3
Tusen takk, herlige du! 

marlene87 skrev:
Ååååååå!!! Ble skikkelig glad nå! Har vært her å sett ganske lenge på deg for å se om det skjedde noe og nå plutselig denne tråden! :)

Det er velfortjent. Håper du får ett fint svangerskap og du kommer til å bli perfekt mamma til din baby:) Kos deg i tiden fremover :)

Så koselig å se deg igjen! 
Takk, det skal jeg absolutt! 

Gratulerer så masse:)virkelig gode nyheter <3 kjempe glad på deres vegner.storklem herifra

Brannjente skrev:
Gratulerer så masse:)virkelig gode nyheter <3 kjempe glad på deres vegner.storklem herifra

Tusen takk, vennen! <3

Har jeg sagt gratulerer???

Fyttigrisen så fin ticker du har fått deg!!! emoticon

Lambi`83 skrev:

Hihi... Et par ganger? emoticon
Tusen takk, søta!  Nå må vi få til et treff igjen snart, så jeg kan få møtt lille krølle som ikke har krøller allikevel 

Kakken skrev:

Lambi`83 skrev:

Hihi... Et par ganger? emoticon
Tusen takk, søta!  Nå må vi få til et treff igjen snart, så jeg kan få møtt lille krølle som ikke har krøller allikevel 

*Hm...hvordan ikke virke for ivrig....*

JAAAAAAAA!!!!emoticon

Hei Kakken

Har hengt her under annet nick en stund så jeg har fulgt med på deg. Så utrolig koselig å høre at du er gravid! Krysser fingrene for deg

Dette var den hyggeligste nyheten jeg har fått på lenge! Utrolig glad på dine vegne, kjære deg! :-))) Vet nøyaktig hvordan du føler deg, det kommer nok til å være temmelig uvirkelig ganske lenge. Men nå er mirakelet skjedd!

ÅÅ Kakken Kakken!! Gratulerer såååå utrolig mye! Har ventet på at du skal oppdatere oss med en slik god nyhet! Har fulgt med deg i litt over ett år, selvom vi ikke har snakket så veldig mye med hverandre..uansett, dette fortjente du og mannen virkelig!!

Masse lykke til:)

Gratulerer så masse!! Endelig lykkes dere, så fantastisk!

Gratulerer! Husker deg godt fra da jeg hang på FS (og er nå begynt å hende der litt igjenemoticon ) Masse lykke til! 

Å herregud Kakken. Fikk gåsehud fra topp til tå av denne tråden! Det er deg så vel unt og nyt tiden, 9 mnd er ingenting i mot hvor lenge en har ventet (i know...). Stooooor klem

Sylvanas skrev:
Hei Kakken

Har hengt her under annet nick en stund så jeg har fulgt med på deg. Så utrolig koselig å høre at du er gravid! Krysser fingrene for deg

Så koselig og tusen tusen takk skal du ha! 

Chuma skrev:
Dette var den hyggeligste nyheten jeg har fått på lenge! Utrolig glad på dine vegne, kjære deg! :-))) Vet nøyaktig hvordan du føler deg, det kommer nok til å være temmelig uvirkelig ganske lenge. Men nå er mirakelet skjedd!

emoticon
Jeg håper av hele mitt hjerte at det er en plass til deg inne på oktober! Da skal jeg ta imot deg med verdens største smil og gledestårer i flertall!

Polarbear skrev:
ÅÅ Kakken Kakken!! Gratulerer såååå utrolig mye! Har ventet på at du skal oppdatere oss med en slik god nyhet! Har fulgt med deg i litt over ett år, selvom vi ikke har snakket så veldig mye med hverandre..uansett, dette fortjente du og mannen virkelig!!

Masse lykke til:)

Blir nesten rørt jeg  Så koselig at du har fulgt meg og tusen takk! 

Back
Topp