London??

Er enig i at man bør legge litt penger i hotell. Men om du velger litt utenfor selve kjernen, er det flere hotellkjeder som har OK standard generelt, og man er inne i midten av sentrum på 5-10 min med undergrunnen. Søk på Ramada, Ibis og Holiday In :)

Hvis du har sjans så reis i slutten av mai/begnnelsen av juni. Da er ikke turistpresset så stort, det er utrolig frustrerende å stå i kø kø kø på alle steder man skal. Du kan jo ta opp penger på kreditt og betale tilbake med ferie/skattepnenger :)

Jeg anbefaler London. Fantastisk by!! London har alt! Jeg reiser dit i morgen :D

Litt misunnelig nå altså! :)

God tur!!
Tusen takk for det! Blir første gangen jeg er vekke fra småtten, så det er litt sånn skrekkblandet fryd, men jeg både trenger det og gleder meg selv om mammahjertet blør litt! :)

Jeg var i London for 3 uker siden. Elsker London ♡
Men tror jeg hadde droppet det med kranglete bekken...

Ville bodd relativt sentralt. Hvis dere tør så kan dere kjøpe flybilletter nå, og heller komme tilbake til hotell senere. F.eks secretescapes eller lastminute er to gode sider. Vi har brukt begge og har vært VELDIG fornøyd! Fått dyre hotell til 1/3 av prisen flere ganger. Det er kjekt :D
Jeg vil også anbefale å spise frokost utenfor hotellet om det ikke er inkludert. Eller dra innom en tesco og kjøpe en sandwich + en brus/juice for noen pund. Det pleier vi å gjøre til lunsj på dager som er FULLE.
Jeg ville unngått Oxford Street for shopping, den er fin å gå i og kikke men det finnes mange bedre eller like gode gater. Har du noe spesielt du vil kjøpe? :)

Ville bodd relativt sentralt. Hvis dere tør så kan dere kjøpe flybilletter nå, og heller komme tilbake til hotell senere. F.eks secretescapes eller lastminute er to gode sider. Vi har brukt begge og har vært VELDIG fornøyd! Fått dyre hotell til 1/3 av prisen flere ganger. Det er kjekt :D
Jeg vil også anbefale å spise frokost utenfor hotellet om det ikke er inkludert. Eller dra innom en tesco og kjøpe en sandwich + en brus/juice for noen pund. Det pleier vi å gjøre til lunsj på dager som er FULLE.
Jeg ville unngått Oxford Street for shopping, den er fin å gå i og kikke men det finnes mange bedre eller like gode gater. Har du noe spesielt du vil kjøpe? :)
Nå har bekkenet mitt blitt verre idag, så tror nok vi må drøye kjæresteturen til mini blir eldre. Om han blir med eller ikke, så blir det london sikkert neste år eller året etter :D har såå lyst å dra, men ikke vits om jeg ikke kan gå noe før bekkenet gir opp -.-

Nå har bekkenet mitt blitt verre idag, så tror nok vi må drøye kjæresteturen til mini blir eldre. Om han blir med eller ikke, så blir det london sikkert neste år eller året etter :D har såå lyst å dra, men ikke vits om jeg ikke kan gå noe før bekkenet gir opp -.-
Ah, jeg skjønner :( da blir det veldig tungvint ja. Det finnes mange andre gode steder å dra til da. :)

Ah, jeg skjønner :( da blir det veldig tungvint ja. Det finnes mange andre gode steder å dra til da. :)
vi får se an formen når det nærmer seg tenker jeg, det går jo rykter om en veldig fin sommer hjemme også, så kanskje jeg får smiske med svigerfar så vi kan låne båten :p

Flytta denne til vårt nye underforum: På reise med barn! :-)

Back
Topp