det hørtes jo billig og greit utAnbefaler hotellet "kings hotel"det er kjempe billig helt ok standard og ligger et t bane stopp fra alt
vært der 3 ganger og har vel betalt rundt 2000kr per pers for hotell/fly tur/retur
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det hørtes jo billig og greit utAnbefaler hotellet "kings hotel"det er kjempe billig helt ok standard og ligger et t bane stopp fra alt
vært der 3 ganger og har vel betalt rundt 2000kr per pers for hotell/fly tur/retur
![]()
Jqdet hørtes farlig godt ut![]()
Ja ikke sant! Barndomsdrøm...det hørtes farlig godt ut![]()
det hadde nok vært noe å tatt mini med på når han blir eldre jaJq
Ja ikke sant! Barndomsdrøm...
Ja, og Harry Potter butikkene!det hadde nok vært noe å tatt mini med på når han blir eldre ja![]()
hører at jeg ikke har satt meg skikkelig inn i hva man finner i london altså :O det må jo sjekkes utJa, og Harry Potter butikkene!
Gjør det duhører at jeg ikke har satt meg skikkelig inn i hva man finner i london altså :O det må jo sjekkes ut![]()
det hørtes jo billig og greit uthvilket flyselskap bruker du da? eller booker fly/hotell hvis du skjønner hva jeg mener?
![]()
ahHar bestilt gjennom restplass.no men også noen ganger gjennom king hotel sin hjemmeside og norwegian og fly![]()
Veldig fint der på sommerenahtror vi har kommet frem til at vi drøyer turen i sommer, men jeg får sjekke litt ut
![]()
![]()
jeg har bare vært der en gang, men det var helt fantastisk <3 jeg har heldigvis en samboer som ikke er så bereistJeg elsker London! Neste kjærestetur tror jeg må bli til London. Nå er d nok et par år før d skjer siden vi har en liten jente på 1 mnd nå, men elsker altså London!!
ja vet det, men tenker litt på bekkenet osv. hvordan det kommer til å være i den tiden, har begynt her for en stund siden men jeg overlever nå da.. bare teit å sjangse på at det holder seg kanskjeVeldig fint der på sommeren![]()
ååå så herlig <3AaawhLONDON
savner London.. Vår første kjærestetur var dit og vi forelska oss heeeelt!
![]()
ja vet det, men tenker litt på bekkenet osv. hvordan det kommer til å være i den tiden, har begynt her for en stund siden men jeg overlever nå da.. bare teit å sjangse på at det holder seg kanskje![]()
Gravide har fast plass på undergrunnsbanenååå så herlig <3vi har kun reist til sverige og gran canaria (til min far) så har liksom ikke hatt noen skikkelige turer, hadde vært fantastisk
![]()

hehe, fort gjortOi beklager, trodde du skrev "vi drøyer turen til i sommer"ja, jeg ville også til London før fødsel men bekkenet stoppet meg her også
samboer har nemlig aldri vært der så har så lyst til å vise han "byen min"
elsker meg jo der! Men ekstremt mye gåing i London så med et kranglete bekken anbefaler jeg det ikke nei
![]()
å så greitGravide har fast plass på undergrunnsbanenvi er heller ikke så bereist. Ingen av oss liker syden spesielt godt. Elsker å spise frokost på pub. Elsker å gå i alle parkene. Liker å høre om Londons historie om og om igjen..
elsker London rett og slett
![]()
jeg har bare vært der en gang, men det var helt fantastisk <3 jeg har heldigvis en samboer som ikke er så bereistså jeg har sååå mange plasser jeg har lyst å dra, får se hvor neste tur tar oss, litt usikker på om jeg klarer en kjærestetur i sommer med svangerskapskvalmen/oppkastene nå og bekkenet som har begynt. (når realiteteten synker inn i hodet, huff
)
hehe ja det er nok det jeg har kommet frem til også, forrige gang jeg og søsteren min var der så shoppet vi og gikk så mye at det verket jo daJeg anbefaler London uten barn i magen om du er som meg. Jeg liker å gå selv når jeg er i storbyer. Har gått fra Oxford til hyde park til buckingham til thames osv.
I tillegg blir d jo litt shopping også da
Vi har hatt kjærestetur til Roma. D var også helt fantastisk! Anbefaler gode joggesko på d sterkeste der altså!!
Vi har også vært på Reykjavik. D var også helt fantastisk! Verdens beste restaurant var der, Grillmarkadurinn![]()