Livredd

3 DPO hadde jeg en ultralyd på sykehuset som en del av oppfølgingen av senaborten min i januar, da ble det oppdaget en cyste på den ene eggstokken min. Kanskje det er derfor jeg blør/spotter litt. Noen med erfaring? :-)

Jeg var kvalm/uggen fra 4+4 til 4+6, men nå er jeg 5+4 og har ikke vært kvalm siden. Livredd for MA.. :( :( det kan sies at jeg har superømme pupper og er trøtt og sliten. Noen som har hatt det tilsvarende?

3 DPO hadde jeg en ultralyd på sykehuset som en del av oppfølgingen av senaborten min i januar, da ble det oppdaget en cyste på den ene eggstokken min. Kanskje det er derfor jeg blør/spotter litt. Noen med erfaring? :)

Da jeg blødde mitt siste svangerskap ( minsta på 5 år) fikk jeg ul og da mente Gyn det kom av Carsten jeg hadde på eggstokken. Den hadde sprokke :) krysser fingrene for deg. Går nok bra :) har blødd med både eldste frøkna og minste frøkna. .

Da jeg blødde mitt siste svangerskap ( minsta på 5 år) fikk jeg ul og da mente Gyn det kom av Carsten jeg hadde på eggstokken. Den hadde sprokke :) krysser fingrene for deg. Går nok bra :) har blødd med både eldste frøkna og minste frøkna. .
Det var betryggende å høre :) Takk for at du delte erfaringen din :)

Cysten da vell og merke bare hyggelig. Vet hvordan det er å være bekymret. :/
lol. Tenkte du hadde hatt en cyste så lenge at du hadde gitt den navn :D :D

Back
Topp