Livredd

Jeg sniker fra juli, og hadde de første ukene følelsen av at mensen skulle komme når som helst. Hadde brunlig utflod fra jeg skulle hatt mensen til ca. uke 8, et par dager i uke 7 var det mer rødlig blødning med litt klumper også. Heeeelt sikker på at jeg hadde mistet.

Men det hadde jeg jo ikke - nå er jeg 26+1 med ei lita jente <3

Føler med dere i denne nervepirrende tida! Det blir bedre etterhvert :-)

Jeg sniker fra juli, og hadde de første ukene følelsen av at mensen skulle komme når som helst. Hadde brunlig utflod fra jeg skulle hatt mensen til ca. uke 8, et par dager i uke 7 var det mer rødlig blødning med litt klumper også. Heeeelt sikker på at jeg hadde mistet.

Føler med dere i denne nervepirrende tida! Det blir bedre etterhvert :-)
På en måte veldig greit å få høre slikt. Jeg også føler att mensen skal til å begynne. Nervepirrende tid:-s

Føler med dere i denne nervepirrende tida! Det blir bedre etterhvert :)
Godt å høre at det kan gå bra :-)

Gratulerer med ei lita jente. Håper alt fortsetter å gå bra :-)

Slitsomt dette her! Våkner morgen, og tenker NÅ blør jeg. Heldigvis har jeg tatt feil hver gang. Men nå føler jeg jeg går inn i den kritiske uken, torsdag er jeg 5 uker, da skal hjertet begynne slå. Sist mistet jeg 5+1. Så dette blir en nervepirrende uke:-s

Slitsomt dette her! Våkner morgen, og tenker NÅ blør jeg. Heldigvis har jeg tatt feil hver gang. Men nå føler jeg jeg går inn i den kritiske uken, torsdag er jeg 5 uker, da skal hjertet begynne slå. Sist mistet jeg 5+1. Så dette blir en nervepirrende uke:-s
Krysser fingrene for deg! Denne gangen må det jo gå bra! :-)

Her kommer det fortsatt bittelitt brun utflod, men ikke hver gang jeg sjekker. Men testene blir sterkere, så da har jeg egentlig roet meg med det. :-)

Slenger meg på bekymringene... Hadde MA i desember i fjor, da hadde jeg gått 3 måneder og trodd jeg var gravid. Nå er jeg livredd for det igjen, fordi man ikke merker den typen abort på kroppen. Nå stiller jeg hele tiden spørsmål om jeg er gravid nå eller ikke, kan jo hende det allerede er dødt uten at jeg vet bedre. Ved ikke hva sjansen er for å få den type abort 2 ganger på rad, men må si at det verste er å gå å ikke vite. Spesielt fordi jeg har ca ingen symptomer, litt murringer i venstre side av mage i perioder, eller ikke noe. Har først time til UL om 2 uker, før jeg vet om det er liv.

Slenger meg på bekymringene... Hadde MA i desember i fjor, da hadde jeg gått 3 måneder og trodd jeg var gravid. Nå er jeg livredd for det igjen, fordi man ikke merker den typen abort på kroppen. Nå stiller jeg hele tiden spørsmål om jeg er gravid nå eller ikke, kan jo hende det allerede er dødt uten at jeg vet bedre. Ved ikke hva sjansen er for å få den type abort 2 ganger på rad, men må si at det verste er å gå å ikke vite. Spesielt fordi jeg har ca ingen symptomer, litt murringer i venstre side av mage i perioder, eller ikke noe. Har først time til UL om 2 uker, før jeg vet om det er liv.
:Heartbigred
Vi får støtte å heie på hverandre her på forumet. Vi er veldig mange som har vært igjennom litt av hvert her denne mnd...
Krysser fingrene for deg :-)

:Heartbigred
Vi får støtte å heie på hverandre her på forumet. Vi er veldig mange som har vært igjennom litt av hvert her denne mnd...
Krysser fingrene for deg :)

Ja ser vi er mange nervøse sjeler her:rolleyes: jeg er livredd.. Men vet jeg ikke kan gjøre annet enn å vente å håpe :Heartpink

Skjønner godt at du er bekymret. Men det er ikke noe vi kan gjøre fra eller til nå. Prøv å slappe av, selv om det er litt vanskelig :-)

Sender dere en god klem alle som trenger det ❤️❤️

Da har det plutselig kommet brun/rødt i trusa igjen :(

Ikke foreløpig. Blir spennende å se i morgen.
Merker plutselig litt lette smerter der også, så blir litt ekstra bekymret :(
Håper det bare er hormonellt. Ekkelt å ha d sånn:-(

Husker fra min forige graviditet, var 8 uker på veg og jeg spottet litt, men jeg trodde jeg kanskje fikk mens og mistet, ble helt fra meg og ble nærvøs. Men googlet litt og der sto det at det var vanlig, så roet meg <3

Nå er jeg litt mer rolig <3

Håper det bare er hormonellt. Ekkelt å ha d sånn:-(
Krysser fingrene for deg og håper at det er helt uskyldig ❤️❤️
Husker fra min forige graviditet, var 8 uker på veg og jeg spottet litt, men jeg trodde jeg kanskje fikk mens og mistet, ble helt fra meg og ble nærvøs. Men googlet litt og der sto det at det var vanlig, så roet meg <3

Nå er jeg litt mer rolig <3
Se ut til å ha gitt seg, men kan jo være det kommer litt når jeg blir aktiv utover dagen.
:-)
Godt å høre om flere som har spottet og som det har gått bra med :-)

Se ut til å ha gitt seg, men kan jo være det kommer litt når jeg blir aktiv utover dagen.
:)
Godt å høre om flere som har spottet og som det har gått bra med :)

Hvordan går det med deg? :Heartpink håper det bare var en helt ufarlig blødning :Heartblue

Back
Topp