Livredd

Lillenurk

Andre møte med forumet
Hei.
Jeg er i uke 6 dag 3 og er livredd for spontanabort. Vi har prøvd lenge å få barn men jeg har pcos og derfor ikke fått det til uten hjelp. Men nå sitter jeg her livredd for å miste det. Jeg er kjempe oppblåst, ser ut som jeg skal føde om 2 mnd, har masse magesmerter, sover nesten ingenting og spiser for 5.
Vet ikke helt hva jeg spør om, men er redd og trenger råd og kanskje høre fra andre som kanskje er i liknende situasjon.

Jeg er 5+5, har pcos og ble gravid etter ett års prøving med hjelp av letrozol. Er også redd for å miste (pga dårlig odds med pcos), men prøver å holde meg rolig. Kan liksom ikke bekymre seg vekk fra noe, det som skjer det skjer.... Er også oppblåst og spiser enormt! Har ikke mye smerter ennå, men det er det mange andre som har og det er vanlig ;-) Dette skal nok gå fint! :-)

Hei! Vi har prøvd i 5,5 år, og endelig har det klaffet! Jeg har endometriose, og vi har vært igjennom mange prøverørsforsøk. Jeg har vært veldig oppblåst helt siden egguttak, har hatt mye magesmerter i starten - smertene har roet seg nå, jeg er 9+3 i dag da. Jeg tenker at vi får ikke gjort noe fra eller til - må bare prøve å slappe av og ta det som det kommer. Dette skal vi klare, jenter! Stå på! :-)

Jeg er 5+5, har pcos og ble gravid etter ett års prøving med hjelp av letrozol. Er også redd for å miste (pga dårlig odds med pcos), men prøver å holde meg rolig. Kan liksom ikke bekymre seg vekk fra noe, det som skjer det skjer.... Er også oppblåst og spiser enormt! Har ikke mye smerter ennå, men det er det mange andre som har og det er vanlig ;-) Dette skal nok gå fint! :)

Er det større sjanse for oss med pcos å miste det?

Det er sant. Ringte gynekologen I dag for en tidligere time bare for å sjekke og roe nervene litt :D

Hva med tidlig ul? Så får du litt bekreftelse.. Har gått hele 18 uker jeg nå og sjekket for blod i trusa etter 2 blødninger tidlig og en Sa i november.. Men d går fortsatt bra.. Ikke bra å gå å bekymre seg sånn.. Men vet hvordan du har d... Men prøv å tenk positivt! Større sjangs for at d går bra:)

Har ring gynekologen å skal ditt neste uke. Må ha ro i nerva og hsr veldig vonde magesmerter.

Vekdig glad for å høre at det går bra med dere :D

Back
Topp