Livredd for MA (igjen)

boyswillbeboys

Flørter med forumet
Da får jeg ikke sove lenger på natten. Ligger våken og kjenner etter, og bekymrer meg. Kjenner meg ikke like gravid som for 1-2uker siden.
Er ikke like øm i livmoren lenger, har ikke kjent murringer på evigheter. Kvalmen har gitt seg mye. Brystene er ikke like ømme lengre. Og den ekle "følelsen" har invadert hodet mitt.

Bare tanken på å gå gjennom dette for tredje gang under et år tar knekken på meg.
Er en hel uke til UL. Er ikke noe annet å gjøre enn å vente :(

Er 8+2 idag. Sist stoppet det i uke 6-7, men oppdaget i uke 10.

Ring legen din å be om en time.. Hun kan sjekke HCG nivået ditt evnt sende deg på en tidlig UL
Forklar situasjonen din så hjelper h*n deg helt sikkert!

Uff jeg skjønner hvordan du har det. Jeg får og panikk når jeg ikke kjenner noen symptomer og jeg vet det kommer til å bli verre jo nærmere uke 12 jeg kommer (hadde MA 11+6 oppdaget i uke 13).
Men vi får prøve å tenke positivt! For deg er alle gode ting tre sant ?
Heier på deg og at det er et bankende hjerte som vokser inni deg <3

Du kan ikke prate med lege eller fremskynde ultralyd?
Gynekologen min skal følge meg opp med 2-3ukers mellomrom og fikk beskjed at skulle panikken ta overhånd i mellomtiden, så var det ikke sikkert han rakk time, men kunne ta ul på magen 2min så jeg kunne se det var liv.
Syns dette var et fantastisk tilbud, men tror og håper ikke at det skulle bli aktuelt.

Da får jeg ikke sove lenger på natten. Ligger våken og kjenner etter, og bekymrer meg. Kjenner meg ikke like gravid som for 1-2uker siden.
Er ikke like øm i livmoren lenger, har ikke kjent murringer på evigheter. Kvalmen har gitt seg mye. Brystene er ikke like ømme lengre. Og den ekle "følelsen" har invadert hodet mitt.

Bare tanken på å gå gjennom dette for tredje gang under et år tar knekken på meg.
Er en hel uke til UL. Er ikke noe annet å gjøre enn å vente :(

Er 8+2 idag. Sist stoppet det i uke 6-7, men oppdaget i uke 10.

Ring og be om tidlig UL nå… Det er jo ikke sunt å gå å være redd heller..I aller værste fall kan det bestilles på private klinikker, og man betaler en sum selv. Da trenger du vel ikke henvisning heller, tror jeg...

Syns også du skal ringe legen for HCG måling eller bare ta deg en privat UL. Man føler seg så mye bedre da:) Lykke til <3

Jeg føler med deg. I mårrest jeg våknet følte jeg meg tom,jeg har en snikende følelse av at noe er galt. Har fortsatt ømme brystet men det er det. Kvalmen er borte helt og føler meg rett og slett ikke gravid lengre

Huff :( Har du mulighet til å bestille deg time til privat ul? Jeg måtte bare bestille meg en time for jeg går rundt og er konstant engstelig. Lenge nok å vente til mandag, men kunne fått time i dag. I Oslo får du time på dagen, men koster mellom 900-1200 kr.
Sender deg en god klem!

Husk at symptomene endrer seg fra dag til dag.. plutselig en dag har man ingen, for så å h masse neste.. Men tror meg. jeg vet hvordan det føles.. Vi har prøvd i over 2 år og hatt en SA tidligere.. Så jeg er livredd denne gangen jeg også... Skal til tidlig UL i morgen, og gruer meg noe så ekstremt, da jeg sitter med en sterk følelse av at det ikke er noe liv der :/ men vi må håpe.. det må vi bare..

Bor desverre på en plass der man ikke får privat UL på dagen, men det er ventetid pga stor pågang.
Har ikke kontakt med fastlegen da jeg får direkte oppfølging av sykehuset. Og gynekologen vil ikke ha meg inn før uke 9, da han ser mye mer enn tidligere, så får bare smøre meg med tålmodighet.

Bor desverre på en plass der man ikke får privat UL på dagen, men det er ventetid pga stor pågang.
Har ikke kontakt med fastlegen da jeg får direkte oppfølging av sykehuset. Og gynekologen vil ikke ha meg inn før uke 9, da han ser mye mer enn tidligere, så får bare smøre meg med tålmodighet.
men de kan fortsatt overvåke HCG nivået ditt..... :)

Så du var fra Sunnmøre , hva med Ålesund da, er det for langt unna ? Vet frisk senteret har privat ul! Lykke til :)

Skjønner hvordan du har det! Krysser fingrene for at det skal gå din vei denne gangen:love022(sorry for den intime klemme-smilyen, var det beste jeg fant..)

Back
Topp