Livredd…

2022håpet

Forelsket i forumet
Oktobergull 2022
Hei dere :Heartred Ligger i senga livredd her nå… har hatt litt murringer i livmora idag og nå har det gått over til at det kjennes ut som om jeg har et stramt bånd rundt livmora :arghh: Som en konstant svak kynner liksom…

har aldri opplevd det i noen av de tidligere svangerskapene, så jeg har helt hetta :( Noen som har hatt det? Om det ikke gir seg, er det innafor å kontakte lege/gyn imorgen?

Ikke opplevd akkurat det du beskriver, men har hatt mye murringer i livmor nå i kveld jeg også, det er nok ikke noe farlig❤️ Jeg ble beroliget litt i dag da jeg kom over et innlegg hvor de fleste som opplever SA starter med blødning og ikke murring/smerte, altså at smertene kommer etter blødning

Selvfølgelig kan du ringe lege hvis du er bekymret!

Med første hadde jeg masse ligament smerter. Tror det kan være helt normalt. Men ring legevakten om du er stresset. De kan jo svare og berolige deg:happy:

Jeg har det! Hadde det første uke etter positiv test, og har fått tilbake ubehaget i magen i dag. Er en blanding mellom verking og stikking, samtidig som det kjennes ut som ett stramt bånd rundt livmoren :)

Tusen takk dere! Veldig betryggende å høre at flere har opplevd lignende :Heartred

Jeg avventer til imorgen tidlig å så ringer jeg evt legekontoret om det ikke blir bedre

Jeg har ofte masse ulike vondter og stikninger der nede i svangerskapene mine. Svigerinna mi var på legevakten med voldsomme magesmerter i sitt svangerskap, men alt var helt normalt.

Tenker at så lenge man ikke har blødninger, så er litt smerter her og der helt normalt :)

Jeg har hatt samme følelsen de siste par dagene med følelsen av et stramt bånd rundt magen og vært bekymra selv men siden det er såpass mange av oss som har det er det nok normalt :Heartred

Jeg har det! Hadde det første uke etter positiv test, og har fått tilbake ubehaget i magen i dag. Er en blanding mellom verking og stikking, samtidig som det kjennes ut som ett stramt bånd rundt livmoren :)
Akkurat samme her! Hadde d første uken etter positiv test,og har fått tilbake nesten likt nå (6+2). Jeg antar at det er normalt…så lenge jeg ikke blør,eller det går over til direkte skarpe smerter.

Akkurat samme her! Hadde d første uken etter positiv test,og har fått tilbake nesten likt nå (6+2). Jeg antar at det er normalt…så lenge jeg ikke blør,eller det går over til direkte skarpe smerter.
Ja, tenker også at det er normalt så lenge det er ubehagelig og ikke smertefullt. Og uten blødning :happy:

Masse murringer og tidvis nesten litt smertefult. Kjennes ut som menssmerter rett og slett. De kommer og går, tidvis kjenner jeg ingenting :happy:

Back
Topp