C-40793982
Første møte med forumet
Jeg er gravid i uke 5 (
) og dro på akuttime til sykehuset nesten med en gang jeg fant det ut, da jeg har hatt de mest ekstreme, intense smertene nederst i magen gjennom uke 4 (hele uken). Var sikker på at det var symptomer på exu-graviditet, ovariecyste eller lignende på grunn av smertenivå, men de fant ingenting uvanlig eller galt på sykehuset og sier det mest sannsynlig er livmorssammentrekninger/livmoren som utvider seg.
Har noen andre opplevd noe lignende/eventuelt hvordan føltes livmorssammentrekningene dine så tidlig?
For min del er det noe av det vondeste jeg har opplevd, vrir meg på gulvet i smerter (føles som brennende mensensmerter x10) og har det helt jævlig når det står på, rett og slett. Kommer i bølger og varer ca 5-25 min av gangen - Heldigvis ikke mer enn 4-5 ganger daglig.
Dette kan da ikke være normalt? Eller er det mer vanlig enn man tror, bare at ingen snakker om det? Hører gjerne erfaringer
Har noen andre opplevd noe lignende/eventuelt hvordan føltes livmorssammentrekningene dine så tidlig?
For min del er det noe av det vondeste jeg har opplevd, vrir meg på gulvet i smerter (føles som brennende mensensmerter x10) og har det helt jævlig når det står på, rett og slett. Kommer i bølger og varer ca 5-25 min av gangen - Heldigvis ikke mer enn 4-5 ganger daglig.
Dette kan da ikke være normalt? Eller er det mer vanlig enn man tror, bare at ingen snakker om det? Hører gjerne erfaringer
Så slike smerter trenger ikke bety at det går galt! Håper på det beste for deg og