Livmorhalsen

Eg har 2,5 og 0,5 cm åpning.. Og er innlagt for å få lungemodning.. Ein fødsel kan i teorien skje ganske kjapt når cervix er så moden..
 
Eg har 2,5 og 0,5 cm åpning.. Og er innlagt for å få lungemodning.. Ein fødsel kan i teorien skje ganske kjapt når cervix er så moden..
Oi! Hvor langt er du på vei? Håper baby holder seg inne litt til! Masse lykke til! <3
 
Kan jeg spørre hvordan du merket at noe var galt?
Og hvilket sykehus du hører til?
Her ble jeg målt til 2,6 mm cervix ved SUS for snart 2 uker siden. Skal på ny kontroll på torsdag. Da er jeg 32 uker.
 
Kan jeg spørre hvordan du merket at noe var galt?
Og hvilket sykehus du hører til?
Her ble jeg målt til 2,6 mm cervix ved SUS for snart 2 uker siden. Skal på ny kontroll på torsdag. Da er jeg 32 uker.

Eg fekk rett og slett skikkelig rier her for to dager sia. Roa seg etter en 7-8 tak, men de tok meg inn for sjekk.. Eg høyre te Haukeland. Har vore innlagt tidligare sv.skap med premature rier, mulig det også er med på att dei starta beh.
32 uker er jo ei magisk grensa :) går frå middels prematur til veldig tidlig født. :) har 2 veke att te eg e der :)
 
Godt at det har stoppet opp igjen hos deg!
Vi vil jo ha disse små inni magene en god stund til!
Mitt neste mål er uke 34, så 37 og så aller helst 38+1! Det er 1.januar! ;-) Vil jo helst komme over til 2016 før jeg føder! ;-)
 
Godt at det har stoppet opp igjen hos deg!
Vi vil jo ha disse små inni magene en god stund til!
Mitt neste mål er uke 34, så 37 og så aller helst 38+1! Det er 1.januar! ;-) Vil jo helst komme over til 2016 før jeg føder! ;-)

Forstår deg såååå godt :) me krysse beina og håpar du holde te øve nyttår <3
 
Jeg ble målt for 10 dager siden og ble lagt inn pga maserier og en livmorhals som var gått ned til 2,8-3,6. 2 dager etter ble jeg målt til 4,8 og kunne reise hjem.
Idag ble jeg målt til 2,8 igjen......
 
Så godt å se at det går bra å at du har fått hjem, krysser alt jeg har for at babyn din holder seg inne i noen uker til :) <3
Hva sier de i forhold til at du har åpning da? Hvor langt er på vei? Det begynne å bli så spennende. Det var liksom så lenge til og nå begynne terminen å nærmere seg mer og mer....
 
Back
Topp