*Håpefull*
Glad i forumet
Jeg ligger her nå og er HELT ute av meg. Beklager litt detaljer, men jeg må bare få delt det med noen og høre om andres erfaringer. I dusjen i sta når jeg vasket meg i underlivet så kjente jeg at det var noe som lå å presset/trykte mot skjeden. Og jeg kjente litt oppi og da kjente jeg at der var noe like ved inngangen til skjeden, nesten som det faller ut
Blir så redd og utilpass og syns det er så utrolig sårbart når noe der nede ikke er helt som det skal være
Googlet nå og det kan virke som at det er livmorfremfall/prolaps.
Noen som har erfaringer med dette? Hva gjør jeg nå evt? Må vel sikkert bestille en legetime, men hater at andre skal tilnærme seg den delen av meg...selvom det er helsepersonell og de er profesjonelle. Sårbart når noe med underlivet ikke er 100%
Håper noen her har noen svar som kan betrygge meg litt, ekkel opplevelse å stå i dusjen og plutselig merke dette
Noen som har erfaringer med dette? Hva gjør jeg nå evt? Må vel sikkert bestille en legetime, men hater at andre skal tilnærme seg den delen av meg...selvom det er helsepersonell og de er profesjonelle. Sårbart når noe med underlivet ikke er 100%

Håper noen her har noen svar som kan betrygge meg litt, ekkel opplevelse å stå i dusjen og plutselig merke dette
huff, ja, det går visst an... Syns det høres så voldsomt ut med livmor som synker nedover og kan falle ut...Ææh, måtte noe sånt komme nå
Har ikke direkte smerter nei, men har hatt en del ubehag i mageregion, der hvor livmor er, samt at det trykkes/presses på der nede, strammer godt. Litt samme følelse som nå de hadde sydd der nede etter fødsel og de hadde sydd litt for stramt, kjennes litt sånn stramt ut

Ble helt fra meg da jeg oppdaget dette men når det først er sånn så er jeg relativt glad for at det bare er det og ikke livmoren sånn sett... Jeg ammer ja, så da kanskje jeg opplever bedring etter ammeslutt hvis dette kan henge sammen også 
men jeg ble mildt sagt satt ut.... Godt å få høre at dette er temmelig vanlig og ikke noe som er fatalt...
Dette skal jeg være mer obs på senere, det er helt klart
Men veldig godt å vite nå at dette er veldig normalt så jeg trenger ikke uroe meg mer.