Livmoren?

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Kjenner dere livmoren enda? Hvor langt på vei, når begynte dere å kjenne det? Hva kjenner man etter?

Jeg har en tydelig ekstra linje over magen som jeg mistenker er toppen av livmor, men jeg vet jo ikke helt hva jeg leter etter :hilarious: skal sies at jeg er 7+2 og ekstremt tynn, så jeg har allerede en sånn halvveis-tydelig boble som frem til nylig bare var en bollemus :woot:

Er også høy og tynn, synes jeg har fått en liten "bulk" over selve venusberget som ikke helt var der før (i motsetning til magebulken som har vært ekstrem de siste ukene :p ). Men om man kan føle livmora, det vet jeg ikke? Hvordan føles livmora? :p Som en klump?

Skal ikke kunne kjenne før i uke 12/13 som førstegangs. Den ligger fortsatt godt nedi der, men det finnes sikkert unntak [emoji4]

Syns det kjennes som en hard ball.

Kunne kjenne noe en morgen denne uka, men ikke etter at jeg sto opp.

Kjenner ingenting,, 9+1 nr4 (3. Svangerskap) :)

Kjent den godt noen uker nå, er uke 11 på fredag :)

Skal ikke kunne kjenne før i uke 12/13 som førstegangs. Den ligger fortsatt godt nedi der, men det finnes sikkert unntak [emoji4]
Derfor jeg ikke kjenner noe til min da, selv om jeg ikke vet helt hva jeg skal lete etter heller :hilarious:

Jeg skjønner ikke helt hvor og hva jeg skal kjenne etter:p Noen som kan forklare?:)

hvor langet er du på vei? Jag er tredjegangs gravid och 10+6, fölte livmoren igår, ca to cm over skambenet, men litt langt in/ned. Lite som att det ligger en oppblåst ballong inni magen. Det lättaste är å känna den efter en orgasm, da trekker den sig vanligtvis sammen och blir ganske hard och lett å kjenne. :p

Kan det være den jeg kjenner ved trusekanten?
Litt sånn små øm og ta på???

Back
Topp