Livmoren?

Her er det 0 tegn. Husker ikke når jeg kunne kjenne sist heller. Sikkert mye seinere enn uke 12 pga bakovervendt livmor.

Jeg har kjent det litt noen morgener, men ikke mye. Kjente den litt i dag tidlig når jeg leita med dopler da. Veldig spesielt!

Fant livmoren i dag. Har vært usikker på hva jeg skulle kjenne etter tidligere, men når jeg nå kjente den var det ikke noe tvil. Er en veldig tydelig «kant» ca. 2 cm over skambeinet. Er 10+0 og venter vår første, men kommet lenger i et svangerskap tidligere [emoji4] Det har kanskje noe å si? ‍♀️

Fant livmoren i dag. Har vært usikker på hva jeg skulle kjenne etter tidligere, men når jeg nå kjente den var det ikke noe tvil. Er en veldig tydelig «kant» ca. 2 cm over skambeinet. Er 10+0 og venter vår første, men kommet lenger i et svangerskap tidligere [emoji4] Det har kanskje noe å si? ‍♀️

Livmoren har jo begynt på en jobb tidligere også da ja så utvider jeg kanskje kjappere nå? Selv om det ikke blei fullbåren sist [emoji5]

Sist dreiv jeg aldri å kjenne etter så vet heller ikke hvordan det skal kjennes ut... også 10+0 i dag [emoji3]

hvor langet er du på vei? Jag er tredjegangs gravid och 10+6, fölte livmoren igår, ca to cm over skambenet, men litt langt in/ned. Lite som att det ligger en oppblåst ballong inni magen. Det lättaste är å känna den efter en orgasm, da trekker den sig vanligtvis sammen och blir ganske hard och lett å kjenne. :p
Jeg er mellom 12+4 og 13+0, tror jeg har kjent den nå, kjenner hvertfall et hardt område og så blir det plutselig mykere over, så jeg antar det er der:)

Jeg har prøvd og prøvd å kjenne i noen uker nå, og nå tror jeg at jeg fant den! 11 uker i morgen. Den er over skambeinet hos meg, og jeg kjenner tydelig at det er noe der. I tillegg stråler det bak i ryggen når jeg treffer den og trykker. Ubehagelig å trykke på den syntes jeg.

Back
Topp