Her er det 0 tegn. Husker ikke når jeg kunne kjenne sist heller. Sikkert mye seinere enn uke 12 pga bakovervendt livmor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant livmoren i dag. Har vært usikker på hva jeg skulle kjenne etter tidligere, men når jeg nå kjente den var det ikke noe tvil. Er en veldig tydelig «kant» ca. 2 cm over skambeinet. Er 10+0 og venter vår første, men kommet lenger i et svangerskap tidligere [emoji4] Det har kanskje noe å si?
Jeg er mellom 12+4 og 13+0, tror jeg har kjent den nå, kjenner hvertfall et hardt område og så blir det plutselig mykere over, så jeg antar det er derhvor langet er du på vei? Jag er tredjegangs gravid och 10+6, fölte livmoren igår, ca to cm over skambenet, men litt langt in/ned. Lite som att det ligger en oppblåst ballong inni magen. Det lättaste är å känna den efter en orgasm, da trekker den sig vanligtvis sammen och blir ganske hard och lett å kjenne.
Jeg er mellom 12+4 og 13+0, tror jeg har kjent den nå, kjenner hvertfall et hardt område og så blir det plutselig mykere over, så jeg antar det er der